ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان

احمد احمدی قوزلوجه؛ فرشته باعزت

دوره 6، شماره 24 ، آذر 1395، ، صفحه 175-191

https://doi.org/10.22054/jcps.2016.7002

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب کودکان ورن و بنسون انجام شد.416 نفر (210 پسر و 206 دختر) از دانش­آموزان مقطع سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 91-1390 به روش خوشه ای چندمرحله ای تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. شرکت کنندگان نسخه فارسی مقیاس اضطراب کودکان ورن و بنسون را پر کردند. برای تجزیه ...  بیشتر