اثربخشی آموزش شایستگی‌هیجانی بر اضطراب، حل‌مسئله اجتماعی و حافظه‌کاری کودکان

مائده عباس‌تباربزرودی؛ هادی هاشمی رزینی؛ محمدحسین عبداللهی

دوره 8، شماره 29 ، اسفند 1396، ، صفحه 21-43

https://doi.org/10.22054/jcps.2018.8313

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی بر اضطراب،حل‌مسئله اجتماعی وحافظه کاری کودکان بوده است روش پژوهش نیمه‌آزمایشی با استفاده از پیش آزمون – پس آزمون باگروه کنترل بود. نمونه آماری عبارت بود از 30 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی که از طریق نمونه‌گیری تصادفی خوشه ای انتخاب و به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند ...  بیشتر