طراحی الگوی جامع ارتقای سلامت روان در مدارس دخترانه شهر تهران

معصومه پرپنجی؛ علی دلاور؛ نور علی فرخی

دوره 9، شماره 34 ، خرداد 1398، ، صفحه 65-87

https://doi.org/10.22054/jcps.2019.40198.2087

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، طراحی الگوی جامع ارتقای سلامت روان در مدارس دخترانه شهر تهران بود. روش پژوهش: روش تحقیق حاضر از نوع آمیخته (کمّی- کیفی) است. جامعه آماری این پژوهش، شامل تمامی دانش آموزان مدارس دخترانه شهر تهران که در سال تحصیلی 96-97 مشغول به تحصیل بودند، است. نمونه‌ی این پژوهش متشکل از 150 نفر از دانش آموزان دختر شهر تهران بودند ...  بیشتر