مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان

فروغ ادریسی؛ مصطفی خانزاده؛ عبدالمجید بحرینیان

دوره 5، شماره 20 ، آذر 1394، ، صفحه 203-226

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین مدل ساختاری نظم­بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان انجام شد.برای دستیابی به هدف پژوهش، تعداد 462 (223 دختر و 241 پسر) دانشجوی دانشگاه شیراز با استفاده از روش نمونه­گیری طبقه­ای تصادفی به‌عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند و به مقیاس مشکلات در نظم­بخشی هیجانی، پرسشنامه نگرانی ایالت پنسیلوانیا ...  بیشتر