اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کاهش پرخاشگری کودکان

زهرا رجبی؛ محود نجفی؛ علی محمد رضایی

دوره 3، شماره 10 ، فروردین 1392، ، صفحه 55-71

چکیده
  مقدمه: هدف این پژوهش بررسی تاثیر درمان شناختی درمانی گروهی در کاهش علائم پرخاشگری کودکان دبستانی بود. روش: پژوهش حاضر از نوع طرح آزمایشی پیش آزمون، پس آزمون و پیگیری با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل تمام کودکان (دختر و پسر) دبستان شهر شاهرود در بازه سنی 7 الی 12 سال بود که در سال تحصیلی 91-90 در دبستان های شهر شاهرود مشغول به تحصیل بودند. ...  بیشتر