تاثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکرد‌های اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی

گلاویژ علیزاده؛ رسول کرد نوقابی؛ خسرو رشید؛ زلیخا قلی‌زاده

دوره 8، شماره 30 ، خرداد 1397، ، صفحه 163-188

https://doi.org/10.22054/jcps.2018.8613

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکرد­های اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی بود. روش مطالعه نیمه تجربی به صورت پیش­آزمون و پس­آزمون با گروه کنترل بود. جامعه­ی آماری این پژوهش شامل کلیه­ی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان در نیم­سال دوم تحصیلی ...  بیشتر