آ

  • آسیب شناسی ازدواج بررسی کیفی طرحواره‌های جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیب‌زننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]

  • آموزش بازی مشترک مادر – کودک اثربخشی بازی مشترک مادر - کودک بر علائم اختلال کمبود توجه / بیش فعالی در دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 245-262]

ا

  • احساس شکست هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]

  • اختلال مقایسمقایسه‌ی نیمرخ عصب - روان‌شناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]

  • اختلال یادگیری- یکپارچگی حسی- تفکر فضایی- هوش غیرکلامی بررسی اثر یکپارچگی حسی و تمرینات تفکر فضایی در بهبود هوش غیر کلامی کودکان مبتلابه اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 19-33]

  • اختلال دو قطبی نوع یک اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]

  • اختلال شخصیت مقایسه طرحواره‌های سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]

  • اختلال شخصیت ضداجتماعی اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 75-97]

  • اختلال شخصیت وابسته اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]

  • اختلال کمبود توجه و بیش‌فعالی اثربخشی بازی مشترک مادر - کودک بر علائم اختلال کمبود توجه / بیش فعالی در دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 245-262]

  • اختلال وسواس فکری-عملی بررسی اثربخشی درمان‌های روان‌شناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]

  • ایروبیک تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]

  • اضطراب تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]

  • اضطراب بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]

  • اضطراب امتحان مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش‌آموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 139-153]

  • افراد افسرده مقایسه اثربخشی تکنیک‌های شناختی و هیجانی طرح‌واره‌درمانی بر کاهش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]

  • افسردگی تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]

  • افسردگی بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]

  • افسردگی پیش‌بینی افسردگی بر اساس مؤلفه‌های کمال‌گرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]

  • افسردگی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]

  • افسردگی هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]

  • افسردگی اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]

  • امید بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبک‌‎های اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]

  • انتظارات از نقش همسر بررسی کیفی طرحواره‌های جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیب‌زننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]

  • انتقادات طرحواره درمانی: شکل‌گیری چارچوب مدل مفهومی در گذرگاه تحول تاریخی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 15-22]

ب

  • باورهای فراشناختی مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش‌آموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 139-153]

  • باورهای فراشناختی اثربخشی گروه‌درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]

  • برنامه "Coping cat" بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]

  • بیماران مقایسه طرحواره‌های سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]

پ

  • پایایی هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]

  • پایایی ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]

  • پایبندی مذهبی پیش‌بینی تاب‌آوری روان‌شناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]

  • پسوریازیس مقایس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و ریشه‌های والدینی آن و سبک‌های مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]

ت

  • تاب‌آوری روان‌شناختی پیش‌بینی تاب‌آوری روان‌شناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]

  • تیپ شخصیت A/B تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپ‌های شخصیتیA و B [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-78]

  • تحلیل تعدیلی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]

  • تحلیل محتوا ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]

  • تداعی آزاد اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]

  • تعبیر رویا اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]

  • تعلل ورزی پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 49-75]

  • تکانشوری اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]

  • تکنیک‌های تجربی طرح‌واره‌ درمانی مقایسه اثربخشی تکنیک‌های شناختی و هیجانی طرح‌واره‌درمانی بر کاهش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]

  • تکنیک‌های شناختی طرح‌واره‌ درمانی مقایسه اثربخشی تکنیک‌های شناختی و هیجانی طرح‌واره‌درمانی بر کاهش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]

خ

  • خود انتقادی پیش‌بینی افسردگی بر اساس مؤلفه‌های کمال‌گرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]

  • خودکنترلی اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]

د

  • دیابت بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]

  • دانش آموزان تاثیر واقعیت‌درمانی بر کاهش سهل‌انگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 203-220]

  • دانش جنسی اثربخشی افزایش دانش جنسی بر رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 35-48]

  • دانشجویان پیش‌بینی افسردگی بر اساس مؤلفه‌های کمال‌گرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]

  • دانشجویان ورزشکار پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 49-75]

  • درمان کاربست‌پذیری نظریه و درمان روان‌پویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]

  • درمان طرحواره درمانی: شکل‌گیری چارچوب مدل مفهومی در گذرگاه تحول تاریخی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 15-22]

  • درمانی ارائه پرتوکل روان‌پویایی شن‌درمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]

  • درمان دارویی بررسی اثربخشی درمان‌های روان‌شناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]

  • درمان روان‌شناختی بررسی اثربخشی درمان‌های روان‌شناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]

  • درمان شناختی رفتاری بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]

  • درمان شناختی- رفتاری رواندرمانی های موج سوم: خاستگاه، حال و چشم انداز، با تاکید ویژه بر طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 1-14]

  • درمان شناختی-رفتاری بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]

  • درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن اثربخشی گروه‌درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]

  • دوسوگرایی مذهبی پیش‌بینی تاب‌آوری روان‌شناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]

ر

  • ریشه‌های والدینی مقایس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و ریشه‌های والدینی آن و سبک‌های مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]

  • رضایت جنسی اثربخشی افزایش دانش جنسی بر رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 35-48]

  • رضایت زناشویی اثربخشی افزایش دانش جنسی بر رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 35-48]

  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]

  • رؤیا ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]

  • روایی هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]

  • روابط مادر و کودک تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپ‌های شخصیتیA و B [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-78]

  • روایت روایت‌هاچگونه واقعیت را می‌سازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]

  • روایت بازگو شده روایت‌هاچگونه واقعیت را می‌سازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]

  • روایت پنهان روایت‌هاچگونه واقعیت را می‌سازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]

  • روایت زیسته شده روایت‌هاچگونه واقعیت را می‌سازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]

  • روان‌پویشی کاربست‌پذیری نظریه و درمان روان‌پویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]

  • روان درمانی مبتنی بر بینش اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]

  • رواندرمانی موج سوم رواندرمانی های موج سوم: خاستگاه، حال و چشم انداز، با تاکید ویژه بر طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 1-14]

ز

  • زبان روایت‌هاچگونه واقعیت را می‌سازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]

س

  • ساختار عاملی ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]

  • سازگاری روانی-اجتماعی بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]

  • سبک اسناد بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبک‌‎های اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]

  • سبک اسناد پایدار بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبک‌‎های اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]

  • سبک اسنادی مثبت بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبک‌‎های اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]

  • سبک اسنادی منفی بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبک‌‎های اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]

  • سبک اسناد ناپایدار بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبک‌‎های اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]

  • سبک‌های مقابله با استرس مقایس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و ریشه‌های والدینی آن و سبک‌های مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]

  • سرسختی اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]

  • سرطان سینه تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]

  • سهل‌انگاری تحصیلی تاثیر واقعیت‌درمانی بر کاهش سهل‌انگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 203-220]

  • سوگ ارائه پرتوکل روان‌پویایی شن‌درمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]

ش

  • شخصیت وسواسی مقایسمقایسه‌ی نیمرخ عصب - روان‌شناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]

  • شن‌ ارائه پرتوکل روان‌پویایی شن‌درمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]

ط

  • طرحواره طرحواره درمانی: شکل‌گیری چارچوب مدل مفهومی در گذرگاه تحول تاریخی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 15-22]

  • طرحواره‌درمانی رواندرمانی های موج سوم: خاستگاه، حال و چشم انداز، با تاکید ویژه بر طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 1-14]

  • طرحواره درمانی. یانگ. متغیر واسطه‌ای. متغیر تعدیل کننده. CBT بررسی و تحلیل پژوهشی حوزه طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 99-125]

  • طرح واره درمانی دو وجهی اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 75-97]

  • طرحواره سازش نایافته اولیه مقایسه طرحواره‌های سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]

  • طرحواره ناسازگار اولیه مقایس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و ریشه‌های والدینی آن و سبک‌های مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]

  • طرحواره‌های جنسیت بررسی کیفی طرحواره‌های جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیب‌زننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]

  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه مقایسه اثربخشی تکنیک‌های شناختی و هیجانی طرح‌واره‌درمانی بر کاهش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]

ع

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]

  • فرا تحلیل بررسی اثربخشی درمان‌های روان‌شناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]

  • فهرست ارزشیابی درخودماندگی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]

ق

  • قصه گویی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش قصه‌گویی بر میزان کمرویی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 121-136]

ک

  • کارتون درمانی تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپ‌های شخصیتیA و B [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-78]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]

  • کیفیت زندگی تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]

  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]

  • کلیشه سازی جنسیتی بررسی کیفی طرحواره‌های جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیب‌زننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]

  • کمال‌گرایی پیش‌بینی افسردگی بر اساس مؤلفه‌های کمال‌گرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]

  • کمرویی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش قصه‌گویی بر میزان کمرویی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 121-136]

  • کودکان بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]

  • کودکان طیف اتیسم اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]

گ

  • گروهی ارائه پرتوکل روان‌پویایی شن‌درمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]

  • گروه سالم مقایسمقایسه‌ی نیمرخ عصب - روان‌شناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]

ل

  • لیزرل مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]

م

  • مداخلات روان‌شناختی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]

  • مداخلات گروهی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]

  • مداخله شناختی رفتاری مدیریت استرس اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]

  • مدلسازی معادلات ساختاری مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]

  • مطالعه تک موردی بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]

  • مطالعه موردی اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]

  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]

  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]

  • مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش قصه‌گویی بر میزان کمرویی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 121-136]

ن

  • ناامیدی هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]

  • ناپایبندی مذهبی پیش‌بینی تاب‌آوری روان‌شناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]

  • نشخوار فکری اثربخشی گروه‌درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]

  • نظریه کاربست‌پذیری نظریه و درمان روان‌پویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]

  • نظریه جایگاه اجتماعی هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]

  • نظم بخشی هیجانی مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]

  • نگرانی مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]

  • نگرانی آسیب شناختی مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش‌آموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 139-153]

  • نیمرخ عصب‌روانشناختی مقایسمقایسه‌ی نیمرخ عصب - روان‌شناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]

  • نوجوانان ارائه پرتوکل روان‌پویایی شن‌درمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]

و

  • وابستگی به هروئین اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 75-97]

  • واقعیت‌درمانی تاثیر واقعیت‌درمانی بر کاهش سهل‌انگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 203-220]

  • ویژگی‌های شخصیتی پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 49-75]

  • وسواس- اجباری مقایسه طرحواره‌های سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]

  • وسواس فکری - جبری مقایسمقایسه‌ی نیمرخ عصب - روان‌شناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]

  • وسواس فکری- عملی اثربخشی گروه‌درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]

ه

  • هویت روایتی روایت‌هاچگونه واقعیت را می‌سازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]

login