اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی

غلامرضا محمدی؛ ذبیح پیرانی؛ فیروزه زنگنه مطلق

دوره 11، شماره 44 ، مهر 1400، ، صفحه 45-71

https://doi.org/10.22054/jcps.2022.60386.2563

چکیده
  کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی، مشکلات عدیده ای در سلامت روان و زندگی اجتماعی خویش دارند. هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر بخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف‌پذیری روانشناختی و عملکرد اجتماعی کودکان 6 تا 12 سال مبتلا به اختلال اضطراب جدایی بود. روش پژوهش در این مطالعه؛ نیمه ‌آزمایشی از نوع پیش ‌آزمون - پس‌ آزمون – پیگیری، ...  بیشتر