References Jahangiri, A., Shirdel, M., Ghareh Chorlu, S. (2018). The effectiveness of acceptance and commitment therapyon cognitive emotion regulation and self-efficacy in coping with problems in substance abusers under methadone treatment. Journal of North Khorasan University of Medical Sciences, 10 (2): 41-49. Sadok, Benjamin James, Sadok, Virginia Alcott. (2015). Summary of behavioral psychiatry/ Kaplan and Sadok clinical psychiatry. Translated by Rezaei Farzin. Tehran: Arjomand, Vol. 2, pp. 94-130, 364, Moradmand, M., Khanbani, M. (2016). The effectiveness of training in written expression of emotions on self-efficacy and emotional control in anxious students. Applied Psychology, 10 (1): 21-37. Momazi, M., Farzaneh, F., Lotfi, M.H. (2018). A study of mental health (depression, anxiety, stress) in employed and unemployed women in Yazd in 2015. Journal of Health and Development, 7 (3): 239-249. Noorbala, A. A., Alipour, A., Shaghaghi, F., Najimi, A., Agah-Haris, M. (2011). The effect of written emotional disclosure training on the severity of depression and the use of defense mechanisms in depressed patients. Daneshvar Pezki, 18 (93): 1-11
منابع عابدینی، ک.، و برزگر بفرویی، ک. (2018). پیشبینی پریشانی بارداری بر اساس خودافشایی هیجانی و خودتنظیمی. مجله اصول سلامت روان، 20(4)، 252-262. انجمن روانپزشکی آمریکا. (2013). راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5®). انتشارات روانپزشکی آمریکا. امیری، ز. ب.، ثناگو، ا.، جویباری، ل.، بهنامپور، ن.، و کاوسی، ا. (2019). تأثیر افشای هیجانی نوشتاری بر افسردگی، اضطراب و استرس بیماران پس از جراحی قلب باز. BRAIN. تحقیقات گسترده در هوش مصنوعی و علوم اعصاب، 10(2)، 55-64. آنگست، جی.، گاما، ای.، راسلر، دبلیو.، آجداسیک، وی.، و کلاین، دی. ان. (2009). افسردگی بلندمدت در مقابل افسردگی اساسی اپیزودیک: نتایج حاصل از مطالعه آیندهنگر زوریخ از یک نمونه جامعه. مجله اختلالات عاطفی، 115(1-2)، 112-121. بای، زی.، لو، اس.، ژانگ، ال.، وو، اس.، و چی، آی. (2020). درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) برای کاهش افسردگی: یک بررسی سیستماتیک و متاآنالیز. مجله اختلالات عاطفی، 260، 728-737. باروخ، دی.، کانکر، جی.، و بوش، ای. (2012). درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد: تقویت روابط. مجله مطالعات موردی بالینی، 8(3)، 241-257. کوتو-لسمز، آر.، فرناندز-رودریگز، سی.، و گونزالس-فرناندز، اس. (2020). Activación Conductual en formato groupal for ansiedad y depresión. بازنگری سیستم. Terapia psicológica، 38 (1)، 63-84. دیویدسن، A.S.، و Fosgeru، C.F. (2014). پاسخ پزشکان عمومی و روانپزشکان به افشای عاطفی در بیماران مبتلا به افسردگی. تعداد آموزش بیمار، 95 (1): 61-68. اختلال اضطراب افسردگی، 1(1)، 31-40. فورمن، ای. ام.، شاو، جی. ای.، گوتر، ای. ام.، هربرت، جی. دی.، پارک، جی. ای.، و یوئن، ای. کی. (2012). پیگیری طولانیمدت یک کارآزمایی تصادفی کنترلشده که درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی رفتاری استاندارد را برای اضطراب و افسردگی مقایسه میکند. رفتاردرمانی، 43(4)، 801-811. گاودیانو، بی. ای.، نولان، کی.، براون، ال. ای.، اپستین-لوبو، جی.، و میلر، آی. دبلیو. (2013). یک کارآزمایی آزاد از یک درمان رفتاری جدید مبتنی بر پذیرش برای افسردگی اساسی با ویژگیهای روانپریشی. اصلاح رفتار، 37(3)، 324-355. هالیس، ال.، کامللی، ال.، دیون، اف.، و کنوپر، بی. (2016). ترکیب درمان شناختی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی: یک گروه درمانی مبتنی بر کتابچه راهنما. مجله ادغام رواندرمانی، 26(2)، 186. هریس، ر. (2006) در آغوش گرفتن شیاطین درون: مروری بر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد. رواندرمانی در استرالیا، 12، 2-8. هیز، س.س.، لوما، ج.ب.، باند، ف.و.، ماسودا، ا.، لیلیس، ج.، 2006. درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد: مدل، فرآیندها و پیامدها. Behav. Res. Ther. 44، 1-25. هیز، س.س.، استروساهل، ک.، ویلسون، ک.گ.، 2012. درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد. فرآیند و تمرین تغییر آگاهانه. انتشارات گیلفورد، نیویورک. هیمبرگ، ر. گ.، و بکر، ر. ای. (2002). درمان گروهی شناختی-رفتاری برای هراس اجتماعی: مکانیسمهای اساسی و استراتژیهای بالینی. انتشارات گیلفورد. هو، آ.، هنکاک، ج.، و ماینر، آ. س. (2018). اثرات روانشناختی، رابطهای و عاطفی خودافشایی پس از گفتگو با یک چتبات. مجله ارتباطات، 68(4)، 712-733. جورارد اس. م. (1971). خودافشایی: تحلیلی تجربی از خودِ شفاف. نیویورک، نیویورک: وایلی. لارمار، س.، ویاتروفسکی، س.، و لوئیس-درایور، س. (2014). درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد: مروری بر تکنیکها و کاربردها. مجله علوم و مدیریت خدمات، 2014. لو، کیو.، و استانتون، آ. ل. (2010). چگونه مزایای نوشتن بیانگر به عنوان تابعی از دستورالعملهای نوشتاری، قومیت و دوگانگی در بیان احساسات متفاوت است. روانشناسی و سلامت. 25 (6): 669-84. مارتل، سی. آر.، آدیس، ام. ای.، و جاکوبسون، ان. اس. (2001). افسردگی در متن: راهبردهایی برای اقدام هدایتشده. دبلیو. دبلیو. نورتون و شرکا. ملروز، اس. (2017). اختلال افسردگی مداوم یا دیستیمیا: مروری بر رویکردهای ارزیابی و درمان. مورفی، جی. ای.، و بایرن، جی. جی. (2012). شیوع و همبستگیهای تشخیص پیشنهادی DSM-5 برای اختلال افسردگی مزمن. مجله اختلالات عاطفی، 139(2)، 172-180. پنبیکر، جی. دبلیو.، زک، ای.، و ریم، بی. (2001). افشای و به اشتراک گذاشتن احساسات: پیامدهای روانی، اجتماعی و سلامتی. سیار خشمخی، س.، گلی، ف.، امیدی، ا.، ادوارد شیدت، س.، و گیوهکی، ر. (2019). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر علائم روانتنی و ذهنآگاهی در بیماران مبتلا به اختلالات روانتنی. Practice in Clinical Psychology، 7(2)، 79-86. شرام، ای.، کلاین، دی. ان.، الساسر، م.، فوروکاوا، تی. ا.، و دامشک، ک. (2020). بررسی دیستایمی و اختلال افسردگی مداوم: تاریخچه، همبستهها و پیامدهای بالینی. روانپزشکی لنست، 7(9)، 801-812. سومرو، ر. ه.، ریاض، ف.، نوید، س.، و سومرو، اف. ه. (2012). تحلیل تطبیقی افسردگی در میان زنان خانهدار و شاغل در محله بلال در منطقه کورناگی کراچی. مجله بین رشتهای تحقیقات معاصر در کسب و کار، 3(11)، 354-359. اسپرچر، س.، ترگر، س.، و وندرا، ج. د. (2013). اثر