آدلر-درایکورس
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 42-70]
آرمیدگی
اثربخشی آموزش مدیریت خشم و آرمیدگی بر کاهش نشانههای اضطراب، افسردگی و خشم در بیماران قلبی، پس از جراحی بایپس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
آزمون طبقهبندی کارتهای ویسکانسین
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 110-134]
آموزش مهارتهای زندگی
اثربخشی تعاملی هوش معنوی و آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روانی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 15-42]
آموزش مهارت های مقابله ای
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-23]
آموزش والدین
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 42-70]
ا
اثربخشی آموزش
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 70-90]
اختلال سلوک
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 42-70]
اختلال شخصیت مرزی
اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 120-135]
ارزیابی شناختی
ارزیابی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به PTSD و افراد بهنجار [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
استپ
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 42-70]
اسکیزوفرنیا
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری در کاهش علایم و بهبود عملکرد بیماران مبتلا به اسکیزوفرنیا [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 101-128]
اضطراب
اثربخشی آموزش مدیریت خشم و آرمیدگی بر کاهش نشانههای اضطراب، افسردگی و خشم در بیماران قلبی، پس از جراحی بایپس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
افسردگی
اثربخشی آموزش مدیریت خشم و آرمیدگی بر کاهش نشانههای اضطراب، افسردگی و خشم در بیماران قلبی، پس از جراحی بایپس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
بارکلی
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 42-70]
باورهای فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 81-104]
بیماری جسمی
رابطه کمالگرایی با سلامت و بیماری جسمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 42-62]
بهزیستی ذهنی
کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 138-145]
پ
پرخاشگری
بررسی مقایسهای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 60-80]
ت
تابآوری
اثربخشی آموزش تابآوری بر سطح کیفیت زندگی مادران دارای فرزندان10-13 ساله مبتلا به سرطان در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران سال1389- 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 76-100]
تحلیل اولیه
بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوجها [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 90-110]
تعارض زناشویی
بررسی اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر خود نظمبخشی بر کاهش تعارض زناشویی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-14]
تعارض والد – نوجوان
بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانوادهای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14-15 ساله شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 18-42]
تنیدگی ادراک شده
اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبکهای هویت دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 104-119]
تنیدگی والدین
اثربخشی آموزش مهارتهای فرزندپروری در کاهش تنیدگی مادران [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-17]
تنظیم هیجان
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 93-117]
توجه معطوف به خود و درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 81-104]
ج
جانبازان شیمیایی
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 93-117]
جراحی بایپس عروق کرونر
اثربخشی آموزش مدیریت خشم و آرمیدگی بر کاهش نشانههای اضطراب، افسردگی و خشم در بیماران قلبی، پس از جراحی بایپس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
جهتگیری مذهبی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 21-42]
ح
حرمت خود
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-23]
د
دانشجویان
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 70-90]
دانشجویان
اثربخشی تعاملی هوش معنوی و آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روانی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 15-42]
درمان شناختی- رفتاری
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 21-42]
درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی
اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبکهای هویت دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 104-119]
دلتنگی عاشقانه
بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوجها [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 90-110]
ذ
ذهن آگاهی
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 93-117]
ر
رابطه از راه دور
بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوجها [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 90-110]
راهبردهای شاکرانه
تأثیر آموزش راهبردهای شاکرانه بر گسترش عواطف مثبت و شادکامی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 134-151]
راهبردهای کنترل فکر
ارزیابی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به PTSD و افراد بهنجار [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
رضایت از زندگی
کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 138-145]
رضایت زناشویی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 21-42]
روایت از رویا
رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-91]
ز
زندانیان
اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 120-135]
س
سبک اسناد
اثر بخشی اجتماع درمان – مدار بر تغییر سبک اسناد معتادان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 46-66]
سبکهای هویت
اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبکهای هویت دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 104-119]
سرطان
اثربخشی آموزش تابآوری بر سطح کیفیت زندگی مادران دارای فرزندان10-13 ساله مبتلا به سرطان در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران سال1389- 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 76-100]
سلامت جسمی
رابطه کمالگرایی با سلامت و بیماری جسمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 42-62]
سلامت روان
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 70-90]
سلامت روان
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 93-117]
سلامت روانی
اثربخشی تعاملی هوش معنوی و آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روانی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 15-42]
سلامت عمومی
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-23]
عاطفه مثبت و شادکامی
تأثیر آموزش راهبردهای شاکرانه بر گسترش عواطف مثبت و شادکامی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 134-151]
علایم مثبت و منفی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری در کاهش علایم و بهبود عملکرد بیماران مبتلا به اسکیزوفرنیا [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 101-128]
عملکرد رفتاری و شناختی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری در کاهش علایم و بهبود عملکرد بیماران مبتلا به اسکیزوفرنیا [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 101-128]
ک
کارکنان ناجا
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-23]
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش تابآوری بر سطح کیفیت زندگی مادران دارای فرزندان10-13 ساله مبتلا به سرطان در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران سال1389- 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 76-100]
کیفیت زندگی
کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 138-145]
کمالگرایی
رابطه کمالگرایی با سلامت و بیماری جسمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 42-62]
کنشهای اجرایی
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 110-134]
کودکان پیش از دبستان
بررسی مقایسهای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 60-80]
گ
گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی
اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 120-135]
م
محیط خانواده
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 42-70]
مدیریت استرس مادران
بررسی مقایسهای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 60-80]
مدیریت خشم
اثربخشی آموزش مدیریت خشم و آرمیدگی بر کاهش نشانههای اضطراب، افسردگی و خشم در بیماران قلبی، پس از جراحی بایپس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
معتادان
اثر بخشی اجتماع درمان – مدار بر تغییر سبک اسناد معتادان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 46-66]
مهارتهای فرزندپروری
اثربخشی آموزش مهارتهای فرزندپروری در کاهش تنیدگی مادران [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-17]
مولفه های تجارب خواب
رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-91]
ن
نسخه کامپیوتری
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 110-134]
نشخوار فکری
اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 81-104]
نگرش مذهبی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 21-42]
نوجوان
بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانوادهای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14-15 ساله شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 18-42]
و
ویژگیهای روانسنجی
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 110-134]
ویژگی های شخصیتی
رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 53-91]
ه
هوش معنوی
اثربخشی تعاملی هوش معنوی و آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روانی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 15-42]