آدلر-درایکورس
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]
آزمون طبقهبندی کارتهای ویسکانسین
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]
آموزش ایمنسازی در مقابل استرس (SIT)
اثربخشی روش آموزش ایمنسازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]
آموزش حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبکهای تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]
آموزش مهارت های مقابله ای
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]
آموزش والدین
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]
ا
ابراز وجود
بررسی تأثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 91-115]
اثربخشی آموزش
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 70-90]
اختلال سلوک
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]
اختلال شخصیت مرزی
اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 120-135]
ارزیابی شناختی
ارزیابی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به PTSD و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
استپ
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]
استرس
اثربخشی روش آموزش ایمنسازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]
اضطراب
اثربخشی روش آموزش ایمنسازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]
اعتبار
هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزههای خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]
افسردگی
اثربخشی روش آموزش ایمنسازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]
امیدواری
هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزههای خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]
ب
بارکلی
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]
باورهای غیر منطقی
میزان شیوع افسردگی و تأثیر شناخت درمانی گروهی بر کاهش آن در بین دانشآموزان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
باورهای فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 81-104]
بهزیستی ذهنی
کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 138-145]
پ
پرخاشگری
بررسی مقایسهای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 60-80]
ت
تحلیل اولیه
بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوجها [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 90-110]
تحلیل عاملی اکتشافی
هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزههای خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]
تحلیل عاملی تأییدی
هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزههای خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]
تعارض والد – نوجوان
بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانوادهای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14-15 ساله شهر مشهد [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 18-42]
تنظیم هیجان
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]
تنیدگی ادراک شده
اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبکهای هویت دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 104-119]
تنیدگی والدین
اثربخشی آموزش مهارتهای فرزندپروری در کاهش تنیدگی مادران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-17]
توجه معطوف به خود و درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 81-104]
ج
جانبازان شیمیایی
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]
جهتگیری مذهبی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]
ح
حرمت خود
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]
خ
خصومت
اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبکهای تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]
خودپنداره
بررسی تأثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 91-115]
د
دانشجویان
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 70-90]
درمان شناختی- رفتاری
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]
درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس
تأثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسردگی بیماران MS زن شهر اراک [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 140-164]
درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی
اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبکهای هویت دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 104-119]
دلتنگی عاشقانه
بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوجها [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 90-110]
ذ
ذهن آگاهی
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]
ر
رابطه از راه دور
بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوجها [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 90-110]
راهبردهای شاکرانه
تأثیر آموزش راهبردهای شاکرانه بر گسترش عواطف مثبت و شادکامی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 134-151]
راهبردهای کنترل فکر
ارزیابی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به PTSD و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
رضایت از زندگی
کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 138-145]
رضایت زناشویی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]
روایت از رویا
رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 53-91]
روایی
هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزههای خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]
روشهای تربیتی
اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبکهای تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]
ز
زنان شاغل
اثربخشی روش آموزش ایمنسازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]
زندانیان
اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 120-135]
س
سازگاری اجتماعی
بررسی تأثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 91-115]
سبک اسناد
اثر بخشی اجتماع درمان – مدار بر تغییر سبک اسناد معتادان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 46-66]
سبکهای هویت
اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگیزدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبکهای هویت دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 104-119]
سلامت روان
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 70-90]
سلامت روان
مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]
سلامت عمومی
اثربخشی مرور زندگی بر افزایش سلامت عمومی معتادین خوددرمانجو [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 75-90]
سلامت عمومی
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]
ش
شادکامی
اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبکهای تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]
شناخت درمانی گروهی
میزان شیوع افسردگی و تأثیر شناخت درمانی گروهی بر کاهش آن در بین دانشآموزان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
عاطفه مثبت و شادکامی
تأثیر آموزش راهبردهای شاکرانه بر گسترش عواطف مثبت و شادکامی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 134-151]
ک
کارکنان ناجا
بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]
کنترل خشم
اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبکهای تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]
کنشهای اجرایی
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]
کودکان پیش از دبستان
بررسی مقایسهای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 60-80]
کیفیت زندگی
تأثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسردگی بیماران MS زن شهر اراک [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 140-164]
کیفیت زندگی
کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 138-145]
گ
گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی
اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 120-135]
م
محیط خانواده
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفههای محیط خانواده در خانوادههای دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]
مدیریت استرس مادران
بررسی مقایسهای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 60-80]
مرور زندگی
اثربخشی مرور زندگی بر افزایش سلامت عمومی معتادین خوددرمانجو [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 75-90]
معتادان
اثر بخشی اجتماع درمان – مدار بر تغییر سبک اسناد معتادان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 46-66]
معتادین خوددرمانجو
اثربخشی مرور زندگی بر افزایش سلامت عمومی معتادین خوددرمانجو [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 75-90]
معلمان پیشدبستانی
اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبکهای تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]
مهارتهای فرزندپروری
اثربخشی آموزش مهارتهای فرزندپروری در کاهش تنیدگی مادران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-17]
مولتیپل اسکلروزیس (MS)
تأثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسردگی بیماران MS زن شهر اراک [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 140-164]
مولفه های تجارب خواب
رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 53-91]
ن
نسخه کامپیوتری
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]
نشخوار فکری
اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 81-104]
نگرش مذهبی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهتگیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]
نوجوان
بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانوادهای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14-15 ساله شهر مشهد [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 18-42]
و
ویژگیهای روانسنجی
طراحی نسخه نرمافزاری آزمون دستهبندی کارتهای ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگیهای روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]
ویژگی های شخصیتی
رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 53-91]
ه
هنجاریابی
هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزههای خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]