آ

  • آدلر-درایکورس مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفه‏های محیط خانواده در خانواده‏های دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]

  • آزمون‏ طبقه‏بندی کارت‏های ویسکانسین طراحی نسخه نرم‏افزاری آزمون دسته‏بندی کارت‏های ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگی‏های روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]

  • آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس (SIT) اثربخشی روش آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]

  • آموزش حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبک‌های تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]

  • آموزش مهارت های مقابله ای بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]

  • آموزش والدین مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفه‏های محیط خانواده در خانواده‏های دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]

ا

  • ابراز وجود بررسی تأثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 91-115]

  • اثربخشی آموزش اثربخشی آموزش مهارت‏های ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 70-90]

  • اختلال سلوک مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفه‏های محیط خانواده در خانواده‏های دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]

  • اختلال شخصیت مرزی اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 120-135]

  • اختلال وسواس-اجبار طرح واره های ناسازگار اولیه فعال در بیماران اختلال وسواس – اجبار [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 26-43]

  • ارزیابی شناختی ارزیابی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به PTSD و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • استپ مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفه‏های محیط خانواده در خانواده‏های دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]

  • استرس اثربخشی روش آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]

  • اضطراب اثربخشی روش آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]

  • اعتبار هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]

  • افسردگی اثربخشی روش آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]

  • امیدواری هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]

ب

  • بارکلی مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفه‏های محیط خانواده در خانواده‏های دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]

  • باورهای غیر منطقی میزان شیوع افسردگی و تأثیر شناخت درمانی گروهی بر کاهش آن در بین دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • باورهای فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 81-104]

  • بهزیستی ذهنی کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 138-145]

پ

  • پرخاشگری بررسی مقایسه‏ای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 60-80]

ت

  • تحلیل اولیه بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوج‏ها [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 90-110]

  • تحلیل عاملی اکتشافی هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]

  • تحلیل عاملی تأییدی هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]

  • تعارض والد – نوجوان بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانواده‏ای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14-15 ساله شهر مشهد [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 18-42]

  • تنظیم هیجان مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]

  • تنیدگی ادراک شده اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگی‏زدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبک‏های هویت دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 104-119]

  • تنیدگی والدین اثربخشی آموزش مهارت‌های فرزندپروری در کاهش تنیدگی مادران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-17]

  • توجه معطوف به خود و درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 81-104]

ج

  • جانبازان شیمیایی مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]

  • جهت‏گیری مذهبی بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهت‏گیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]

ح

  • حرمت خود بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]

خ

  • خصومت اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبک‌های تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]

  • خودپنداره بررسی تأثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 91-115]

د

  • دانشجویان اثربخشی آموزش مهارت‏های ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 70-90]

  • درمان شناختی- رفتاری بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهت‏گیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]

  • درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس تأثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسردگی بیماران MS زن شهر اراک [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 140-164]

  • درمانگری به شیوه تنیدگی‏زدایی اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگی‏زدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبک‏های هویت دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 104-119]

  • دلتنگی عاشقانه بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوج‏ها [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 90-110]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]

ر

  • رابطه از راه دور بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوج‏ها [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 90-110]

  • راهبردهای شاکرانه تأثیر آموزش راهبردهای شاکرانه بر گسترش عواطف مثبت و شادکامی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 134-151]

  • راهبرد‏های کنترل فکر ارزیابی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به PTSD و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • رضایت از زندگی کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 138-145]

  • رضایت زناشویی بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهت‏گیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]

  • روایت از رویا رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 53-91]

  • روایی هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]

  • روش‌های تربیتی اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبک‌های تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]

ز

  • زنان شاغل اثربخشی روش آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس (SIT) بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی زنان شاغل [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 28-49]

  • زندانیان اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 120-135]

س

  • سازگاری اجتماعی بررسی تأثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 91-115]

  • سبک اسناد اثر بخشی اجتماع درمان – مدار بر تغییر سبک اسناد معتادان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 46-66]

  • سبک‏های هویت اثربخشی درمانگری به شیوه تنیدگی‏زدایی بر تنیدگی ادراک شده با توجه به سبک‏های هویت دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 104-119]

  • سلامت روان اثربخشی آموزش مهارت‏های ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 70-90]

  • سلامت روان مقایسه اثر بخشی آموزش های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت عمومی جانبازان شیمیایی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 93-117]

  • سلامت عمومی اثربخشی مرور زندگی بر افزایش سلامت عمومی‌ معتادین خوددرمانجو [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 75-90]

  • سلامت عمومی بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]

ش

  • شادکامی اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبک‌های تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]

  • شناخت درمانی گروهی میزان شیوع افسردگی و تأثیر شناخت درمانی گروهی بر کاهش آن در بین دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

ط

ع

  • عاطفه مثبت و شادکامی تأثیر آموزش راهبردهای شاکرانه بر گسترش عواطف مثبت و شادکامی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 134-151]

ک

  • کارکنان ناجا بررسی تاثیر آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و حرمت خود [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 1-23]

  • کنترل خشم اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبک‌های تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]

  • کنش‏های اجرایی طراحی نسخه نرم‏افزاری آزمون دسته‏بندی کارت‏های ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگی‏های روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]

  • کودکان پیش از دبستان بررسی مقایسه‏ای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 60-80]

  • کیفیت زندگی تأثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسردگی بیماران MS زن شهر اراک [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 140-164]

  • کیفیت زندگی کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی: مفاهیم مستقل یا وابسته؟ [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 138-145]

گ

  • گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی اثر بخشی گروه درمانی انسان گرایانه – وجودی بر کاهش ناامیدی، تکانشگری و علائم پارانوئیدی و تجزیه ای وابسته به استرس در اختلال شخصیت مرزی [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 120-135]

م

  • محیط خانواده مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس و بارکلی بر بهبود مؤلفه‏های محیط خانواده در خانواده‏های دارای فرزندان با اختلال سلوک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 42-70]

  • مدیریت استرس مادران بررسی مقایسه‏ای خصایص شخصیتی در بیماران مبتلا به میگرن و افراد سالم توسط پرسشنامه شخصیتی(MMPI) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 60-80]

  • مرور زندگی اثربخشی مرور زندگی بر افزایش سلامت عمومی‌ معتادین خوددرمانجو [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 75-90]

  • معتادان اثر بخشی اجتماع درمان – مدار بر تغییر سبک اسناد معتادان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 46-66]

  • معتادین خوددرمانجو اثربخشی مرور زندگی بر افزایش سلامت عمومی‌ معتادین خوددرمانجو [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 75-90]

  • معلمان پیش‌دبستانی اثربخشی آموزش حل مسئله، مدیریت خشم بر سبک‌های تربیتی، پرخاشگری و شادکامی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 116-137]

  • مهارت‌های فرزندپروری اثربخشی آموزش مهارت‌های فرزندپروری در کاهش تنیدگی مادران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-17]

  • مولتیپل اسکلروزیس (MS) تأثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسردگی بیماران MS زن شهر اراک [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 140-164]

  • مولفه های تجارب خواب رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 53-91]

ن

  • نسخه کامپیوتری طراحی نسخه نرم‏افزاری آزمون دسته‏بندی کارت‏های ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگی‏های روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]

  • نشخوار فکری اثربخشی درمان فراشناختی بر بهبود باورهای فراشناختی، نشخوار فکری و علایم افسردگی: مطالعۀ تک آزمودنی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 81-104]

  • نگرش مذهبی بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری، با جهت‏گیری مذهبی بر رضایت زناشویی بانوان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 21-42]

  • نوجوان بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانواده‏ای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14-15 ساله شهر مشهد [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 18-42]

و

  • ویژگی‏های روان‏سنجی طراحی نسخه نرم‏افزاری آزمون دسته‏بندی کارت‏های ویسکانسین(WCST): مبانی نظری، نحوه ساخت و ویژگی‏های روانسنجی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 110-134]

  • ویژگی های شخصیتی رابطه ی بین روایت از رویا و مولفه های تجارب خواب با ویژگی های شخصیتی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1390، صفحه 53-91]

ه

  • هنجاریابی هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی* [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 51-73]

login