نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش آموزه‌های دینی- روانشناختی طراحی و ارزیابی بسته آموزشی دینی-روان شناختی بر کنترل پرخاشگری و مهارت‌های ارتباطی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-23]
  • آموزش روانی-خانواده مقایسه اثر بخشی درمان های تکمیلی آموزش روانی-فردی وآموزش روانی-خانواده بر علایم افسردگی و شیدایی بیماران دو قطبی نوع یک تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 179-201]
  • آموزش روانی-فردی مقایسه اثر بخشی درمان های تکمیلی آموزش روانی-فردی وآموزش روانی-خانواده بر علایم افسردگی و شیدایی بیماران دو قطبی نوع یک تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 179-201]

ا

  • اختلال اضطراب فراگیر کارایی درمان فراشناختی بر کاهش علائم و شدت اضطراب صفت در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 23-45]
  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر عدم تحمل بلاتکلیفی، درمان دارویی با بوسپیرون و درمان ترکیبی در بهبود علائم بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 89-115]
  • اختلال دوقطبی مقایسه اثر بخشی درمان های تکمیلی آموزش روانی-فردی وآموزش روانی-خانواده بر علایم افسردگی و شیدایی بیماران دو قطبی نوع یک تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 179-201]
  • اختلال شخصیت مرزی پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 107-128]
  • اختلال شخصیت مرزی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 149-171]
  • اختلال فشار روانی حاد اثربخشی درمان روایتی‌- سازه‌گرایانه به شیوه "بازگشت به آینده" بر کاهش نشانه‌های اختلال فشار روانی حاد ناشی از وقوع تصادف منجر به اغماء در همسر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 117-135]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی (ADHD) آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 31-55]
  • اختلال وسواس فکری و عملی اثربخشی درمان طرحواره‌درمانی هیجانی بر نشانه‌های بالینی و طرحواره هیجانی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 149-163]
  • اضطراب پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 107-128]
  • اضطراب کارآمدی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدبر اضطراب و افسردگی زنان باردار به وسیله لقاح خارج از رحمی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-21]
  • اضطراب کارایی درمان فراشناختی بر کاهش علائم و شدت اضطراب صفت در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 23-45]
  • اضطراب صفت کارایی درمان فراشناختی بر کاهش علائم و شدت اضطراب صفت در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 23-45]
  • اعتماد تحلیل عوامل مشترک تجربه‌ی روانشناختی پدیده رودربایستی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 65-82]
  • اعتماد سیر تحولی اعتماد در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 71-88]
  • افراد عادی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 149-171]
  • افراد مطلقه مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 191-211]
  • افسردگی کارآمدی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدبر اضطراب و افسردگی زنان باردار به وسیله لقاح خارج از رحمی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-21]
  • افسردگی مقایسه اثر بخشی درمان های تکمیلی آموزش روانی-فردی وآموزش روانی-خانواده بر علایم افسردگی و شیدایی بیماران دو قطبی نوع یک تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 179-201]
  • افسردگی غیربالینی تأثیر روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری بر کاهش علایم و نشانه‌های افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-29]
  • افکار اضطرابی- مدیریت هیجان منفی- اوتیسم- والدین تاثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر افکار اضطرابی والدین کودکان اوتیسم [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 133-147]
  • افکار خود آیند منفی نقش کارکردهای اجرایی و افکار خود آیند منفی در تبیین دشواری در تنظیم هیجان نوجوانان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 83-111]
  • افکار خودکار منفی نقش افکار خودکار منفی، نگرش‌های منفی و خاطرات مزاحم در افسردگی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 165-179]
  • الگوهای همسرگزینی تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 173-190]
  • ایمنسازی تربیتی– اجتماعی برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 57-84]
  • ایمنسازی در برابر استرس برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 57-84]
  • انطباق‌پذیری مسیر شغلی بررسی تأثیر مشاوره مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 159-178]

ب

  • بازگشت به آینده اثربخشی درمان روایتی‌- سازه‌گرایانه به شیوه "بازگشت به آینده" بر کاهش نشانه‌های اختلال فشار روانی حاد ناشی از وقوع تصادف منجر به اغماء در همسر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 117-135]
  • بازی‌های عصب نمایشی بررسی اثربخشی برنامۀ مداخله‌ای مبتنی بر بازی‌های عصب نمایشی بر دلبستگی مادر- جنین در زنان باردار [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 113-132]
  • بسترهای طلاق مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 191-211]
  • بسته آموزشی گوش دادن احترام آمیز تعیین اثربخشی بسته آموزشی گوش دادن احترام آمیز به کودکان بر بهزیستی روان شناختی آنان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 25-42]
  • بهزیستی روان شناختی تعیین اثربخشی بسته آموزشی گوش دادن احترام آمیز به کودکان بر بهزیستی روان شناختی آنان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 25-42]
  • بوسپیرون مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر عدم تحمل بلاتکلیفی، درمان دارویی با بوسپیرون و درمان ترکیبی در بهبود علائم بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 89-115]

پ

  • پاسخ به خاطرات مزاحم نقش افکار خودکار منفی، نگرش‌های منفی و خاطرات مزاحم در افسردگی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 165-179]
  • پرخاشگری طراحی و ارزیابی بسته آموزشی دینی-روان شناختی بر کنترل پرخاشگری و مهارت‌های ارتباطی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-23]
  • پرخاشگری آشکار مشکلات رفتاری و درمان‌های روان شناختی، اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر پرخاشگری کودکان، یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی مقدماتی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 47-69]
  • پرخاشگری جسمانی مشکلات رفتاری و درمان‌های روان شناختی، اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر پرخاشگری کودکان، یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی مقدماتی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 47-69]
  • پرخاشگری رابطه‌ای مشکلات رفتاری و درمان‌های روان شناختی، اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر پرخاشگری کودکان، یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی مقدماتی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 47-69]
  • پردازش حسی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 149-171]
  • پردازش معنایی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 149-171]
  • پژوهش پدیدارشناسی مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 191-211]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با واسطه گری مؤلفه‌های صبر به‌منظور ارایه مدل [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 43-64]

ت

  • تجربه زیسته مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 191-211]
  • تجربه‌ی زیسته تحلیل عوامل مشترک تجربه‌ی روانشناختی پدیده رودربایستی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 65-82]
  • تفاوت سنی تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 173-190]
  • تنظیم هیجان پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 107-128]
  • توانبخشی شناختی- حرکتی (CMR) آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 31-55]

خ

  • خشم اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 129-148]
  • خطرپذیری سیر تحولی اعتماد در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 71-88]
  • خودافشایی تحلیل عوامل مشترک تجربه‌ی روانشناختی پدیده رودربایستی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 65-82]
  • خوش‌بینی اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رضایت از زندگی، خوش‌بینی و عواطف مثبت در دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 137-159]

د

  • دارو درمانی آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 31-55]
  • دانشجویان اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رضایت از زندگی، خوش‌بینی و عواطف مثبت در دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 137-159]
  • دختر اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 129-148]
  • درمان روایتی- سازه گرایانه اثربخشی درمان روایتی‌- سازه‌گرایانه به شیوه "بازگشت به آینده" بر کاهش نشانه‌های اختلال فشار روانی حاد ناشی از وقوع تصادف منجر به اغماء در همسر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 117-135]
  • درمان عدم تحمل بلاتکلیفی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر عدم تحمل بلاتکلیفی، درمان دارویی با بوسپیرون و درمان ترکیبی در بهبود علائم بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 89-115]
  • درمان فراشناختی کارایی درمان فراشناختی بر کاهش علائم و شدت اضطراب صفت در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 23-45]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد کارآمدی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدبر اضطراب و افسردگی زنان باردار به وسیله لقاح خارج از رحمی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-21]
  • درمان نگهدارنده متادون مشکلات رفتاری و درمان‌های روان شناختی، اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر پرخاشگری کودکان، یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی مقدماتی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 47-69]
  • دشواری در تنظیم هیجان نقش کارکردهای اجرایی و افکار خود آیند منفی در تبیین دشواری در تنظیم هیجان نوجوانان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 83-111]
  • دلبستگی پیش از تولد   بررسی اثربخشی برنامۀ مداخله‌ای مبتنی بر بازی‌های عصب نمایشی بر دلبستگی مادر- جنین در زنان باردار [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 113-132]
  • دلبستگی مادر- جنین بررسی اثربخشی برنامۀ مداخله‌ای مبتنی بر بازی‌های عصب نمایشی بر دلبستگی مادر- جنین در زنان باردار [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 113-132]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با واسطه گری مؤلفه‌های صبر به‌منظور ارایه مدل [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 43-64]
  • راهبردهای مقابله‌ای پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 107-128]
  • رضایت از زندگی اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رضایت از زندگی، خوش‌بینی و عواطف مثبت در دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 137-159]
  • رفتارهای پرخطر برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 57-84]
  • روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری تأثیر روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری بر کاهش علایم و نشانه‌های افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-29]
  • روان‌درمانی مثبت‌نگر اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رضایت از زندگی، خوش‌بینی و عواطف مثبت در دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 137-159]
  • رودربایستی تحلیل عوامل مشترک تجربه‌ی روانشناختی پدیده رودربایستی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 65-82]

س

  • سیرتحولی سیر تحولی اعتماد در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 71-88]
  • سن ازدواج تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 173-190]

ش

  • شیدایی مقایسه اثر بخشی درمان های تکمیلی آموزش روانی-فردی وآموزش روانی-خانواده بر علایم افسردگی و شیدایی بیماران دو قطبی نوع یک تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 179-201]

ص

  • صبر نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با واسطه گری مؤلفه‌های صبر به‌منظور ارایه مدل [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 43-64]
  • صراحت تحلیل عوامل مشترک تجربه‌ی روانشناختی پدیده رودربایستی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 65-82]
  • صمیمیت تحلیل عوامل مشترک تجربه‌ی روانشناختی پدیده رودربایستی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 65-82]

ط

  • طرح تک آزمودنی چند خط پایه تأثیر روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری بر کاهش علایم و نشانه‌های افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-29]
  • طرحواره‌درمانی هیجانی اثربخشی درمان طرحواره‌درمانی هیجانی بر نشانه‌های بالینی و طرحواره هیجانی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 149-163]
  • طرحواره هیجانی اثربخشی درمان طرحواره‌درمانی هیجانی بر نشانه‌های بالینی و طرحواره هیجانی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 149-163]

ع

  • عواطف مثبت اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رضایت از زندگی، خوش‌بینی و عواطف مثبت در دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 137-159]

ک

  • کارکرد اجرایی آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 31-55]
  • کارکرد اجرایی نقش کارکردهای اجرایی و افکار خود آیند منفی در تبیین دشواری در تنظیم هیجان نوجوانان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 83-111]
  • کیفیت زندگی زناشویی تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 173-190]
  • کودکان تعیین اثربخشی بسته آموزشی گوش دادن احترام آمیز به کودکان بر بهزیستی روان شناختی آنان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 25-42]
  • کودکان ایرانی سیر تحولی اعتماد در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 71-88]

گ

  • گروه درمانی رابطه والد-کودک مشکلات رفتاری و درمان‌های روان شناختی، اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر پرخاشگری کودکان، یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی مقدماتی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 47-69]

ل

  • لقاح خارج رحمی کارآمدی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدبر اضطراب و افسردگی زنان باردار به وسیله لقاح خارج از رحمی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-21]

م

  • مدیریت شرم اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 129-148]
  • مدرسه اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 129-148]
  • مذهب برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 57-84]
  • مشاوره مبتنی بر پذیرش و تعهد بررسی تأثیر مشاوره مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 159-178]
  • مناسبات سالم طراحی و ارزیابی بسته آموزشی دینی-روان شناختی بر کنترل پرخاشگری و مهارت‌های ارتباطی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-23]
  • مؤلفه‌های صبر نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با واسطه گری مؤلفه‌های صبر به‌منظور ارایه مدل [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 43-64]

ن

  • نازایی کارآمدی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدبر اضطراب و افسردگی زنان باردار به وسیله لقاح خارج از رحمی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-21]
  • نشانه‌های بالینی اثربخشی درمان طرحواره‌درمانی هیجانی بر نشانه‌های بالینی و طرحواره هیجانی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 149-163]
  • نگرش‌های منفی نقش افکار خودکار منفی، نگرش‌های منفی و خاطرات مزاحم در افسردگی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 165-179]
  • نوجوان برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 57-84]
  • نوجوان اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 129-148]
  • نوجوان نقش کارکردهای اجرایی و افکار خود آیند منفی در تبیین دشواری در تنظیم هیجان نوجوانان [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 83-111]

و

  • ویژگی‌های خاطرات مزاحم نقش افکار خودکار منفی، نگرش‌های منفی و خاطرات مزاحم در افسردگی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 165-179]