آزار عاطفی
اثربخشی آموزش عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه بر سبکهای عشقورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]
آشفتگی ذهنی
اثربخشی ذهنآگاهی بر آشفتگی ذهنی و ضربآهنگ شناختی کند بزرگسالان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 61-75]
آموزش اختصاصی سازی حافظه
مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روانشناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]
آموزش مهارتهای ارتباط صمیمانه
اثربخشی آموزش عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه بر سبکهای عشقورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]
آمیختگی شناختی
بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]
ا
اتحاد درمانی
مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]
اجتناب تجربهای
بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]
اختتام زودرس
مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]
اختتام موفق
مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]
اختلال استرس پس از سانحه
تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]
اختلال اضطراب فراگیر
اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]
اختلال بی نظمی خلق مخرب
شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]
اختلال های روانی
مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]
اختلال وسواس
تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]
ارتقاء امید
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]
استحکام من
روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجیگری تنظیم هیجان. [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]
استرس
بررسی فشار روانی جامعه در همهگیری کووید19 به منظور سیاستگذاری دادهمحور در مدیریت سلامت [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]
اضطراب اجتماعی
رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]
اضطراب مرگ
اثربخشی درمان گروهی روانشناسی مثبت نگر بر تابآوری و اضطراب مرگ در بین افراد مبتلابه بیماری کرونا [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 93-106]
اضظراب اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]
اعتبار
ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]
افسردگی
بازنویسی تصویر برای افسردگی: پیشرفتهای اخیر و جهتگیریهای آینده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-42]
افکار خودکشی
پیش بینی افکار خودکشی براساس سبکهای هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]
انعطاف پذیری شناختی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی گروهی بر متعادلسازی صفت تاریک شخصیت، افزایش شکفتگی و انعطافپذیری شناختی زنان سرپرست خانواده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
ب
بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر
اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]
بازنویسی تصویر
بازنویسی تصویر برای افسردگی: پیشرفتهای اخیر و جهتگیریهای آینده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-42]
باورهای سلامت
بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]
باورهای وسواسی
رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه بر سبکهای عشقورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]
بیش کلیگرایی
مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روانشناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]
بیماران
مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]
بیماری پارکینسون
مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روانشناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]
بیماری قلبی عروقی
بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]
پذیرش خود
پیش بینی افکار خودکشی براساس سبکهای هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]
پیشزبانی
اثربخشی برنامه مداخله پیشزبانی خانواده محور بر مهارتهای هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]
ت
تابآوری
اثربخشی درمان گروهی روانشناسی مثبت نگر بر تابآوری و اضطراب مرگ در بین افراد مبتلابه بیماری کرونا [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 93-106]
تاخیر ارتباطی
اثربخشی برنامه مداخله پیشزبانی خانواده محور بر مهارتهای هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]
تعهد زناشویی
پیشبینی تعهد زناشویی براساس سبکهای حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]
تنش زناشویی
اثربخشی آموزش عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه بر سبکهای عشقورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]
تنظیم هیجان
رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]
تنظیم هیجان
روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجیگری تنظیم هیجان. [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]
ج
جرأتورزی
اثربخشی برنامه آموزش جرأتورزی قربانیان بر رفتارهای ارتقاءدهنده سلامت نوجوانان قربانی قلدری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 76-92]
ح
حافظه زندگینامهای
مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روانشناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]
حافظه سرگذشتی
بازنویسی تصویر برای افسردگی: پیشرفتهای اخیر و جهتگیریهای آینده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-42]
خ
خاطرات مزاحم
بازنویسی تصویر برای افسردگی: پیشرفتهای اخیر و جهتگیریهای آینده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-42]
خانوادهمحور
اثربخشی برنامه مداخله پیشزبانی خانواده محور بر مهارتهای هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]
خشونت خانگی
تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]
خلق
مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روانشناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]
خودآسیب رسانی
روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجیگری تنظیم هیجان. [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]
خود ارزیابی منفی
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]
د
دانش آموزان
شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]
دانشجویان
پیش بینی افکار خودکشی براساس سبکهای هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]
ذ
ذهن آگاهی
اثربخشی ذهنآگاهی بر آشفتگی ذهنی و ضربآهنگ شناختی کند بزرگسالان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 61-75]
ر
رفتارهای ارتقاءدهنده سلامت
اثربخشی برنامه آموزش جرأتورزی قربانیان بر رفتارهای ارتقاءدهنده سلامت نوجوانان قربانی قلدری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 76-92]
رفتارهای ایمن
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]
روابط بافتی
روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجیگری تنظیم هیجان. [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]
روان شناسی مثبت نگر
اثربخشی درمان گروهی روانشناسی مثبت نگر بر تابآوری و اضطراب مرگ در بین افراد مبتلابه بیماری کرونا [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 93-106]
روایی
ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]
ز
زنان سرپرست خانواده
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی گروهی بر متعادلسازی صفت تاریک شخصیت، افزایش شکفتگی و انعطافپذیری شناختی زنان سرپرست خانواده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
زوج درمانی هیجان مدار
تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]
س
سبکهای حل تعارض
پیشبینی تعهد زناشویی براساس سبکهای حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]
سبکهای عشقورزی
اثربخشی آموزش عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه بر سبکهای عشقورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]
سبکهای هویت
پیش بینی افکار خودکشی براساس سبکهای هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]
سلامت روانی
بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]
سیاستگذاری دادهمحور
بررسی فشار روانی جامعه در همهگیری کووید19 به منظور سیاستگذاری دادهمحور در مدیریت سلامت [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]
سیستم عاطفه مثبت
تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]
سیستم عاطفه منفی
تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]
ش
شفقت خود
پیشبینی تعهد زناشویی براساس سبکهای حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]
شکفتگی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی گروهی بر متعادلسازی صفت تاریک شخصیت، افزایش شکفتگی و انعطافپذیری شناختی زنان سرپرست خانواده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
شیوع
شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]
ص
صفت تاریک شخصیت
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی گروهی بر متعادلسازی صفت تاریک شخصیت، افزایش شکفتگی و انعطافپذیری شناختی زنان سرپرست خانواده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
ض
ضربآهنگ شناختی کند
اثربخشی ذهنآگاهی بر آشفتگی ذهنی و ضربآهنگ شناختی کند بزرگسالان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 61-75]
ط
طرحواره درمانی هیجانی گروهی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی گروهی بر متعادلسازی صفت تاریک شخصیت، افزایش شکفتگی و انعطافپذیری شناختی زنان سرپرست خانواده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-18]
ع
عوامل روانشناختی
مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روانشناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]
ف
فشار روانی
بررسی فشار روانی جامعه در همهگیری کووید19 به منظور سیاستگذاری دادهمحور در مدیریت سلامت [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]
ق
قربانیان
اثربخشی برنامه آموزش جرأتورزی قربانیان بر رفتارهای ارتقاءدهنده سلامت نوجوانان قربانی قلدری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 76-92]
قلدری
اثربخشی برنامه آموزش جرأتورزی قربانیان بر رفتارهای ارتقاءدهنده سلامت نوجوانان قربانی قلدری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 76-92]
ک
کرونا
بررسی فشار روانی جامعه در همهگیری کووید19 به منظور سیاستگذاری دادهمحور در مدیریت سلامت [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]
کرونا
اثربخشی درمان گروهی روانشناسی مثبت نگر بر تابآوری و اضطراب مرگ در بین افراد مبتلابه بیماری کرونا [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 93-106]
م
مدل ریو
بررسی فشار روانی جامعه در همهگیری کووید19 به منظور سیاستگذاری دادهمحور در مدیریت سلامت [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]
مرور
بازنویسی تصویر برای افسردگی: پیشرفتهای اخیر و جهتگیریهای آینده [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 19-42]
مقیاس اعتیاد به خرید حضوری
ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]
مهارتهای اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]
مهارتهای هیجانی-اجتماعی
اثربخشی برنامه مداخله پیشزبانی خانواده محور بر مهارتهای هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 14، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]
ن
نارسایی توجه/ بیشفعالی
اثربخشی ذهنآگاهی بر آشفتگی ذهنی و ضربآهنگ شناختی کند بزرگسالان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 61-75]
نارسایی شناختی
اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]
نیازهای بنیادین روانشناختی
پیشبینی تعهد زناشویی براساس سبکهای حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]