آ
-
آزمون مکملیت
رابطه همخانگی در ایران: بررسی کیفی علل و انگیزههای گرایش به آن [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 178-197]
-
آسیبپذیر
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
ا
-
ابعاد معنای زندگی
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
-
احساس تنهایی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
احساس شرم
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
اختلال استرس پس از ضربه
طرحوارههای هیجانی (ESs) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه (PTSD): به عنوان یک عامل خطر در PTSD [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-22]
-
اختلال استرس پس از ضربه
اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد در زنان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از اتفاقات غیرنظامی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 41-60]
-
اختلال استرس پس از ضربه
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]
-
اختلال اضطراب
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]
-
اختلال اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 47-61]
-
اختلال اضطراب فراگیر
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
اختلال بدریختانگاری
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
اختلال شخصیت مرزی
اثربخشی و کارآمدی رواندرمانگری شناختی- تحلیلی در بهزیستی ذهنی و کاهش رفتارهای تکانشی مردان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 120-145]
-
اختلالهای اضطرابی کودکان
اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]
-
ارزیابی شناختی
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
ازدواج آزمایشی
رابطه همخانگی در ایران: بررسی کیفی علل و انگیزههای گرایش به آن [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 178-197]
-
استدلال
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
استرس ادراک شده
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
اسکیزوفرنی
خود و اسکیزوفرنی (مطالعه مورد پژوهی) [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 202-225]
-
اضافه وزن.
اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
اضطراب
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی بر اضطراب اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و نشخوار فکری در دانشجویان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 152-172]
-
اضطراب
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
اضطراب اجتماعی
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
اضطراب اجتماعی
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
اضطراب امتحان
اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]
-
اضطراب امتحان
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]
-
اضطراب جدایی
تاثیر روش درمان تنآرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]
-
اضطراب جدایی
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
اعتیاد به اینترنت
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
افراد غیرمبتلا
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
افسردگی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
امید
مدل پیشبین رضامندی زندگی بر اساس سازههای روانشناسی مثبتگرا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 32-55]
-
امید
اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزههای اسلامی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]
-
امید درمانی
اثربخشی آموزش امید درمانی بر بهکارگیری روشهای مقابله مثبت با استرس در زنان دارای همسر معتاد [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 78-90]
-
اندیشه خودکشی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
انسان
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
انگ دریافتی
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
ب
-
بازداری پاسخ
ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 62-74]
-
بازی درمانگری کودک محور
مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری والدینی بر کاهش نشانههای اختلالهای برونی سازی شده در کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]
-
بازی درمانگری والدینی
مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری والدینی بر کاهش نشانههای اختلالهای برونی سازی شده در کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]
-
باورهای غیرمنطقی
تحلیل کانونی رابطه بین جهتگیری مذهبی و باورهای غیرمنطقی در سالمندان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-199]
-
باورهای وسواسی
تأثیر درمان تعدیل سوگیری شناختی بر نشانههای اختلال وسواس- بیاختیاری: مقایسه اثربخشی آن و درمان شناختی رفتاری گروهی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-25]
-
برنامه درمانگری کندال
اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]
-
بیماری شدید روانپزشکی
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
بهزیستی اجتماعی
اثربخشی و کارآمدی رواندرمانگری شناختی- تحلیلی در بهزیستی ذهنی و کاهش رفتارهای تکانشی مردان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 120-145]
-
بهزیستی روانشناختی
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
پ
-
پدیدارشناسی
خود و اسکیزوفرنی (مطالعه مورد پژوهی) [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 202-225]
-
پرخاشگری
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
پرخاشگری فیزیکی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
پرخاشگری کلامی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
پردازش هیجانی
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
ت
-
تجربه خود
خود و اسکیزوفرنی (مطالعه مورد پژوهی) [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 202-225]
-
تحول معنا
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
-
تصویر بدنی
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
-
تعارضات مادر – فرزندی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
تغییر نگرش
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
تکانشوری
اثربخشی و کارآمدی رواندرمانگری شناختی- تحلیلی در بهزیستی ذهنی و کاهش رفتارهای تکانشی مردان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 120-145]
-
تمایزیافتگی خویشتن
تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]
-
تنآرامی گروهی
تاثیر روش درمان تنآرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]
-
توانمندسازی روانی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
ج
-
جهان ذهنی
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
جهان زبان
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
جهان عینی
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
جهت گیری اهداف اجتماعی
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
ح
-
حافظه کاری
ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 62-74]
-
حافظه کاری هیجانی
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]
-
حساسیت به طرد
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد
اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد در زنان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از اتفاقات غیرنظامی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 41-60]
خ
-
خودآگاهی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
خودبزرگبین
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
خود- دلسوزی
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
-
خودکارآمدی
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی بر اضطراب اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و نشخوار فکری در دانشجویان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 152-172]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
خودکارامدی
اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
خودکارآمدی رضامندی زندگی
مدل پیشبین رضامندی زندگی بر اساس سازههای روانشناسی مثبتگرا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 32-55]
-
خوشبینی
مدل پیشبین رضامندی زندگی بر اساس سازههای روانشناسی مثبتگرا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 32-55]
د
-
دانشآموزان
تاثیر روش درمان تنآرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]
-
درگیری ارزشی
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
درگیری پیامدی
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
درمان تعدیل سوگیری شناختی
تأثیر درمان تعدیل سوگیری شناختی بر نشانههای اختلال وسواس- بیاختیاری: مقایسه اثربخشی آن و درمان شناختی رفتاری گروهی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-25]
-
درمان شناختی رفتاری گروهی
تأثیر درمان تعدیل سوگیری شناختی بر نشانههای اختلال وسواس- بیاختیاری: مقایسه اثربخشی آن و درمان شناختی رفتاری گروهی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-25]
-
درمان شناختی و رفتاری
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی بر اضطراب اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و نشخوار فکری در دانشجویان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 152-172]
-
درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
درمان گروهی مبتنی بر بخشش
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
دینداری
مدل پیشبین رضامندی زندگی بر اساس سازههای روانشناسی مثبتگرا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 32-55]
ر
-
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]
-
رفتار رأیدهی
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
رفتارهای وسواسی
تأثیر درمان تعدیل سوگیری شناختی بر نشانههای اختلال وسواس- بیاختیاری: مقایسه اثربخشی آن و درمان شناختی رفتاری گروهی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-25]
-
روایت
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
روان درمانگری شناختی- تحلیلی
اثربخشی و کارآمدی رواندرمانگری شناختی- تحلیلی در بهزیستی ذهنی و کاهش رفتارهای تکانشی مردان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 120-145]
-
روانشناختی
اثربخشی و کارآمدی رواندرمانگری شناختی- تحلیلی در بهزیستی ذهنی و کاهش رفتارهای تکانشی مردان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 120-145]
-
روانشناسی سیاسی
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
روشهای مقابله با استرس
اثربخشی آموزش امید درمانی بر بهکارگیری روشهای مقابله مثبت با استرس در زنان دارای همسر معتاد [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 78-90]
ز
-
زبان
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
زنان
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
زنان دارای همسر معتاد
اثربخشی آموزش امید درمانی بر بهکارگیری روشهای مقابله مثبت با استرس در زنان دارای همسر معتاد [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 78-90]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]
-
سازگاری
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
-
سازههای روانشناسی مثبتگرا
مدل پیشبین رضامندی زندگی بر اساس سازههای روانشناسی مثبتگرا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 32-55]
-
سایکودراما
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
سالمندان
تحلیل کانونی رابطه بین جهتگیری مذهبی و باورهای غیرمنطقی در سالمندان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-199]
-
سوء مصرف مواد
تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]
-
سوگیری استدلالی
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
سوگیری توجه
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
ش
-
شناخت رفتار درمانی
اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
ط
-
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]
-
طرحوارههای هیجانی
طرحوارههای هیجانی (ESs) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه (PTSD): به عنوان یک عامل خطر در PTSD [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-22]
ف
-
فرانگرانی
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
فشار روانی
اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]
ق
-
قرآن و آموزههای اسلامی
اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزههای اسلامی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]
-
قربانی قلدری
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
ک
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
م
-
مدیریت استرس
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]
-
مدل شناختی-فراشناختی-رفتاری
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 47-61]
-
مدل فلنر
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
-
مزایای اقتصادی
رابطه همخانگی در ایران: بررسی کیفی علل و انگیزههای گرایش به آن [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 178-197]
-
مشکلات برونیسازی شده
مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری والدینی بر کاهش نشانههای اختلالهای برونی سازی شده در کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]
-
مشکلات بینفردی
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
مقطع ابتدایی
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]
-
منابع معنای زندگی
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
-
موردپژوهی
خود و اسکیزوفرنی (مطالعه مورد پژوهی) [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 202-225]
ن
-
نشانههای اختلال وسواس- بیاختیاری
تأثیر درمان تعدیل سوگیری شناختی بر نشانههای اختلال وسواس- بیاختیاری: مقایسه اثربخشی آن و درمان شناختی رفتاری گروهی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-25]
-
نشخوارفکری
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
نشخوار فکری
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی بر اضطراب اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و نشخوار فکری در دانشجویان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 152-172]
-
نشخوار فکری
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
نظم جویی شناختی هیجان
اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]
-
نگرانی سلامتی
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
نگرش ابرازگرانه-ارزشی
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
نگرش ابزاری
الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 96-113]
-
نگرش به مصرف مواد
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
نوجوانی
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
و
-
وابستگی به مت آمفتامین
ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 62-74]
-
واژگان کلیدی: افسرده خویی
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
واژگان کلیدی: آموزش مثبتنگری
اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزههای اسلامی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]
-
واژگان کلیدی: تاب آوری
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
واژگان کلیدی: خودشیفتگی
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
واکنش نا همخوان
ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 62-74]
-
واکنش همخوان
ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 62-74]
ه
-
هیجانی
اثربخشی و کارآمدی رواندرمانگری شناختی- تحلیلی در بهزیستی ذهنی و کاهش رفتارهای تکانشی مردان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 120-145]
-
همخانگی
رابطه همخانگی در ایران: بررسی کیفی علل و انگیزههای گرایش به آن [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 178-197]
-
هنجاریابی
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]