آ

  • آسیب‌پذیر مقایسه مشکلات بین‌فردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگه‌های خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگ‌بین، آسیب‌پذیر و افراد فاقد این رگه‌ها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]

ا

  • ابعاد معنای زندگی نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]

  • احساس تنهایی اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]

  • احساس شرم عوامل موثر بر تجربه شرم در خانواده‌های بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]

  • اختلال استرس پس از ضربه طرح‌واره‌های هیجانی (ESs) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه (PTSD): به عنوان یک عامل خطر در PTSD [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-22]

  • اختلال استرس پس از ضربه اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد در زنان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از اتفاقات غیرنظامی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 41-60]

  • اختلال استرس پس از ضربه تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]

  • اختلال اضطراب اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]

  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 47-61]

  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسه سوگیری توجه و سبک‌های پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریخت‌انگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]

  • اختلال بدریخت‌انگاری مقایسه سوگیری توجه و سبک‌های پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریخت‌انگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]

  • اختلال شخصیت مرزی پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]

  • اختلال شخصیت مرزی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی (ADHD) آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]

  • اختلال‏های اضطرابی کودکان اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلال‏های اضطرابی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]

  • ارزیابی شناختی عوامل موثر بر تجربه شرم در خانواده‌های بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]

  • استدلال اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]

  • استرس ادراک شده اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

  • اضافه وزن.‏ اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی ‏مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

  • اضطراب ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]

  • اضطراب پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]

  • اضطراب اجتماعی تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]

  • اضطراب اجتماعی ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]

  • اضطراب امتحان اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]

  • اضطراب امتحان ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]

  • اضطراب جدایی تاثیر روش درمان تن‌آرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]

  • اضطراب جدایی   ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]

  • اعتیاد به اینترنت اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]

  • افراد عادی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]

  • افراد غیرمبتلا مقایسه سوگیری توجه و سبک‌های پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریخت‌انگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]

  • افراد مطلقه مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]

  • افسردگی اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده ‏تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]

  • افسردگی غیربالینی تأثیر روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری بر کاهش علایم و نشانه‌های افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-29]

  • الگوهای همسرگزینی تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]

  • امید اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزه‌های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]

  • اندیشه خودکشی اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده ‏تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]

  • انسان انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]

  • انگ دریافتی عوامل موثر بر تجربه شرم در خانواده‌های بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]

  • ایمنسازی تربیتی– اجتماعی برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]

  • ایمنسازی در برابر استرس برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]

ب

  • بازی درمانگری کودک محور مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری ‏والدینی بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های برونی سازی شده در ‏کودکان [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]

  • بازی درمانگری والدینی مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری ‏والدینی بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های برونی سازی شده در ‏کودکان [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]

  • باورهای غیرمنطقی تحلیل کانونی رابطه بین ‌جهت‌گیری مذهبی و باورهای غیرمنطقی در سالمندان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 179-199]

  • برنامه درمانگری کندال اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلال‏های اضطرابی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]

  • بسترهای طلاق مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]

  • بهزیستی روان‌شناختی ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی عزت‌نفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]

  • بیماری شدید روانپزشکی عوامل موثر بر تجربه شرم در خانواده‌های بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]

پ

  • پرخاشگری مقایسه مشکلات بین‌فردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگه‌های خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگ‌بین، آسیب‌پذیر و افراد فاقد این رگه‌ها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]

  • پرخاشگری فیزیکی اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]

  • پرخاشگری کلامی اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]

  • پردازش حسی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]

  • پردازش معنایی مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]

  • پردازش هیجانی مقایسه سوگیری توجه و سبک‌های پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریخت‌انگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]

  • پژوهش پدیدارشناسی مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]

ت

  • تجربه زیسته مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]

  • تحول معنا نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]

  • تصویر بدنی ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی عزت‌نفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]

  • تعارضات مادر – فرزندی اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]

  • تغییر نگرش اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

  • تفاوت سنی تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]

  • تمایزیافتگی خویشتن تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]

  • تن‌آرامی گروهی تاثیر روش درمان تن‌آرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]

  • تنظیم هیجان پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]

  • توانبخشی شناختی- حرکتی (CMR) آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]

  • توانمندسازی روانی اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]

ج

  • جهان ذهنی انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]

  • جهان زبان انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]

  • جهان عینی انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]

  • جهت گیری اهداف اجتماعی اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]

ح

  • حافظه کاری هیجانی تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]

  • حساسیت به طرد عوامل موثر بر تجربه شرم در خانواده‌های بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]

  • حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد در زنان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از اتفاقات غیرنظامی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 41-60]

خ

  • خشم اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]

  • خودآگاهی اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]

  • خودبزرگ‌بین مقایسه مشکلات بین‌فردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگه‌های خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگ‌بین، آسیب‌پذیر و افراد فاقد این رگه‌ها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]

  • خود- دلسوزی ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی عزت‌نفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]

  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]

  • خودکارامدی اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی ‏مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

د

  • دارو درمانی آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]

  • دانش‌آموزان تاثیر روش درمان تن‌آرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]

  • دختر اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]

  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده ‏تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]

  • درمان گروهی مبتنی بر بخشش تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]

  • راهبردهای مقابله‌ای پیش‌بینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابله‌ای و نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]

  • رفتاردرمانی دیالکتیک تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]

  • رفتارهای پرخطر برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]

  • روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری تأثیر روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری بر کاهش علایم و نشانه‌های افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-29]

  • روایت انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]

ز

  • زبان انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]

  • زنان تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]

  • سازگاری اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]

  • سالمندان تحلیل کانونی رابطه بین ‌جهت‌گیری مذهبی و باورهای غیرمنطقی در سالمندان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 179-199]

  • سایکودراما ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]

  • سن ازدواج تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]

  • سوء مصرف مواد تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]

  • سوگیری توجه مقایسه سوگیری توجه و سبک‌های پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریخت‌انگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]

ش

  • شناخت رفتار درمانی اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی ‏مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

ط

  • طرح تک آزمودنی چند خط پایه تأثیر روان‌درمانی مثبت‌گرای مبتنی بر خیر‌باوری بر کاهش علایم و نشانه‌های افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-29]

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]

  • طرح‌واره‌های هیجانی طرح‌واره‌های هیجانی (ESs) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه (PTSD): به عنوان یک عامل خطر در PTSD [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-22]

ع

  • عزت‌نفس ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی عزت‌نفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]

ف

  • فرانگرانی تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]

  • فشار روانی اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]

ق

  • قرآن و آموزه‌های اسلامی اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزه‌های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]

  • قربانی قلدری اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]

ک

  • کارکرد اجرایی آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]

  • کفایت اجتماعی اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]

  • کیفیت زندگی زناشویی تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]

م

  • مدرسه اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]

  • مدل شناختی-فراشناختی-رفتاری اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 47-61]

  • مدل فلنر اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]

  • مدیریت استرس اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

  • مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]

  • مدیریت شرم اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]

  • مذهب برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]

  • مشکلات برونی‌سازی شده مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری ‏والدینی بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های برونی سازی شده در ‏کودکان [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]

  • مشکلات بین‌فردی مقایسه مشکلات بین‌فردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگه‌های خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگ‌بین، آسیب‌پذیر و افراد فاقد این رگه‌ها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]

  • مقطع ابتدایی ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]

  • منابع معنای زندگی نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]

ن

  • نشخوار فکری اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده ‏تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]

  • نشخوارفکری تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]

  • نظم جویی شناختی هیجان اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلال‏های اضطرابی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]

  • نگرانی سلامتی تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]

  • نگرش به مصرف مواد اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

  • نوجوان برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]

  • نوجوان اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]

  • نوجوانی نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]

و

  • واژگان کلیدی: آموزش مثبت‌نگری اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزه‌های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]

  • واژگان کلیدی: افسرده خویی تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]

  • واژگان کلیدی: تاب آوری اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]

  • واژگان کلیدی: خودشیفتگی مقایسه مشکلات بین‌فردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگه‌های خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگ‌بین، آسیب‌پذیر و افراد فاقد این رگه‌ها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]

ه

  • هنجاریابی ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]

login