آ
-
آسیبپذیر
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
ا
-
ابعاد معنای زندگی
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
-
احساس تنهایی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
احساس شرم
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
اختلال استرس پس از ضربه
طرحوارههای هیجانی (ESs) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه (PTSD): به عنوان یک عامل خطر در PTSD [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-22]
-
اختلال استرس پس از ضربه
اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد در زنان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از اتفاقات غیرنظامی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 41-60]
-
اختلال استرس پس از ضربه
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]
-
اختلال اضطراب
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]
-
اختلال اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 47-61]
-
اختلال اضطراب فراگیر
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
اختلال بدریختانگاری
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
اختلال شخصیت مرزی
پیشبینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابلهای و نشانههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]
-
اختلال شخصیت مرزی
مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]
-
اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی (ADHD)
آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامهریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی: مقایسه رویکرد توانبخشیشناختی-حرکتی با دارودرمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]
-
اختلالهای اضطرابی کودکان
اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]
-
ارزیابی شناختی
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
استدلال
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
استرس ادراک شده
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
اضافه وزن.
اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
اضطراب
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
اضطراب
پیشبینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابلهای و نشانههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]
-
اضطراب اجتماعی
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
اضطراب اجتماعی
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
اضطراب امتحان
اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]
-
اضطراب امتحان
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]
-
اضطراب جدایی
تاثیر روش درمان تنآرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]
-
اضطراب جدایی
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
اعتیاد به اینترنت
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
افراد عادی
مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]
-
افراد غیرمبتلا
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
افراد مطلقه
مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]
-
افسردگی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
افسردگی غیربالینی
تأثیر رواندرمانی مثبتگرای مبتنی بر خیرباوری بر کاهش علایم و نشانههای افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-29]
-
الگوهای همسرگزینی
تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]
-
امید
اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزههای اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]
-
اندیشه خودکشی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
انسان
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
انگ دریافتی
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
ایمنسازی تربیتی– اجتماعی
برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]
-
ایمنسازی در برابر استرس
برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]
ب
-
بازی درمانگری کودک محور
مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری والدینی بر کاهش نشانههای اختلالهای برونی سازی شده در کودکان [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]
-
بازی درمانگری والدینی
مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری والدینی بر کاهش نشانههای اختلالهای برونی سازی شده در کودکان [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]
-
باورهای غیرمنطقی
تحلیل کانونی رابطه بین جهتگیری مذهبی و باورهای غیرمنطقی در سالمندان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 179-199]
-
برنامه درمانگری کندال
اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]
-
بسترهای طلاق
مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]
-
بهزیستی روانشناختی
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
-
بیماری شدید روانپزشکی
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
پ
-
پرخاشگری
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
پرخاشگری فیزیکی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
پرخاشگری کلامی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
پردازش حسی
مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]
-
پردازش معنایی
مقایسه پردازش حسی و معنایی اطلاعات در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 149-171]
-
پردازش هیجانی
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
-
پژوهش پدیدارشناسی
مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]
ت
-
تجربه زیسته
مطالعه بسترهای طلاق در افراد مطلقه: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 191-211]
-
تحول معنا
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
-
تصویر بدنی
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
-
تعارضات مادر – فرزندی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
-
تغییر نگرش
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
تفاوت سنی
تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]
-
تمایزیافتگی خویشتن
تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]
-
تنآرامی گروهی
تاثیر روش درمان تنآرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]
-
تنظیم هیجان
پیشبینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابلهای و نشانههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]
-
توانبخشی شناختی- حرکتی (CMR)
آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامهریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی: مقایسه رویکرد توانبخشیشناختی-حرکتی با دارودرمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]
-
توانمندسازی روانی
اثر بخشی توانمندسازی روانی مادران برکاهش تعارضات مادر – فرزندی مادران خانه سلامت شهرتهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 95-111]
ج
-
جهان ذهنی
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
جهان زبان
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
جهان عینی
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
-
جهت گیری اهداف اجتماعی
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
ح
-
حافظه کاری هیجانی
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]
-
حساسیت به طرد
عوامل موثر بر تجربه شرم در خانوادههای بیماران با اختلال روان پزشکی: نقش انگ، حساسیت به طرد و ارزیابی شناختی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 25-39]
-
حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد
اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد در زنان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از اتفاقات غیرنظامی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 41-60]
خ
-
خشم
اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]
-
خودآگاهی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
خودبزرگبین
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
خود- دلسوزی
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-17]
-
خودکارامدی
اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
د
-
دارو درمانی
آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامهریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی: مقایسه رویکرد توانبخشیشناختی-حرکتی با دارودرمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]
-
دانشآموزان
تاثیر روش درمان تنآرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 135-152]
-
دختر
اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]
-
درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
درمان گروهی مبتنی بر بخشش
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
ر
-
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در راهبردهای تنطیم شناختی هیجان نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 113-132]
-
راهبردهای مقابلهای
پیشبینی اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب نوجوانان براساس تنظیم هیجان، راهبردهای مقابلهای و نشانههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 107-128]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]
-
رفتارهای پرخطر
برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]
-
رواندرمانی مثبتگرای مبتنی بر خیرباوری
تأثیر رواندرمانی مثبتگرای مبتنی بر خیرباوری بر کاهش علایم و نشانههای افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-29]
-
روایت
انسان به منزله مسالهای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 63-97]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]
-
سازگاری
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
-
سالمندان
تحلیل کانونی رابطه بین جهتگیری مذهبی و باورهای غیرمنطقی در سالمندان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 179-199]
-
سایکودراما
ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 29-46]
-
سن ازدواج
تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]
-
سوء مصرف مواد
تعیین میزان رفتار درمانی دیالکتیک بر افزایش تمایزیافتگی خویشتن در زنان مبتلا به همبودی اختلالات شخصیت مرزی و سوء مصرف مواد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 61-80]
-
سوگیری توجه
مقایسه سوگیری توجه و سبکهای پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریختانگاری و غیرمبتلا [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 99-114]
ش
-
شناخت رفتار درمانی
اثر بخشی شناخت رفتار درمانی بر خودکارآمدی سبک زندگی مربوط به وزن در دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
ط
-
طرح تک آزمودنی چند خط پایه
تأثیر رواندرمانی مثبتگرای مبتنی بر خیرباوری بر کاهش علایم و نشانههای افسردگی غیربالینی- مطالعه تک آزمودنی چند خط پایه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-29]
-
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-28]
-
طرحوارههای هیجانی
طرحوارههای هیجانی (ESs) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه (PTSD): به عنوان یک عامل خطر در PTSD [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-22]
ع
-
عزتنفس
ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 115-133]
ف
-
فرانگرانی
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
فشار روانی
اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]
ق
-
قرآن و آموزههای اسلامی
اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزههای اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]
-
قربانی قلدری
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
ک
-
کارکرد اجرایی
آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامهریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی: مقایسه رویکرد توانبخشیشناختی-حرکتی با دارودرمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 31-55]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
-
کیفیت زندگی زناشویی
تأثیر سن ازدواج، الگوهای همسرگزینی و تفاوت سنی زوجین بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-190]
م
-
مدرسه
اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]
-
مدل شناختی-فراشناختی-رفتاری
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 47-61]
-
مدل فلنر
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-24]
-
مدیریت استرس
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 133-148]
-
مدیریت شرم
اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]
-
مذهب
برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]
-
مشکلات برونیسازی شده
مقایسه اثر بخشی بازی درمانگری کودک محور و بازی درمانگری والدینی بر کاهش نشانههای اختلالهای برونی سازی شده در کودکان [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-23]
-
مشکلات بینفردی
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
-
مقطع ابتدایی
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]
-
منابع معنای زندگی
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
ن
-
نشخوار فکری
اثربخشی درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی بیماران افسرده تحت درمان دارویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-13]
-
نشخوارفکری
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
نظم جویی شناختی هیجان
اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 153-173]
-
نگرانی سلامتی
تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر فرانگرانی، نگرانی اجتماعی و نگرانی سلامتی دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 81-94]
-
نگرش به مصرف مواد
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
نوجوان
برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 57-84]
-
نوجوان
اثربخشی آموزش مدیریت شرم در کاهش خشم نوجوانان دختر در محیط مدرسه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 129-148]
-
نوجوانی
نوجوانی و تحول معنا: مقایسه منابع و ابعاد معنای زندگی در دختران و پسران نوجوان [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 149-177]
و
-
واژگان کلیدی: آموزش مثبتنگری
اثربخشی آموزش مثبت نگری در افزایش امید با تأکید بر قرآن و آموزههای اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-24]
-
واژگان کلیدی: افسرده خویی
تأثیر درمان گروهی مبتنی بر بخشش بر علائم افسردگی و نشخوار فکری زنان مبتلا به افسرده خویی [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-20]
-
واژگان کلیدی: تاب آوری
اثربخشی آموزش تاب آوری و مدیریت استرس (SMART) بر کاهش استرس ادراک شده و تغییر نگرش به مصرف مواد در بین زندانیان مرد وابسته به مواد [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-19]
-
واژگان کلیدی: خودشیفتگی
مقایسه مشکلات بینفردی و پرخاشگری در دانشجویان دارای رگههای خودشیفتگی بیمارگون خودبزرگبین، آسیبپذیر و افراد فاقد این رگهها [دوره 7، شماره 22، 1395، صفحه 1-18]
ه
-
هنجاریابی
ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 175-191]