آ
-
آسیب جنسی
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]
-
آموزش حافظه رقابتی
مداخلات آموزشمحور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]
-
آموزش حافظه کاری
مداخلات آموزشمحور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]
-
آموزش خوددلسوزی شناختی
اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]
ا
-
اتیسم
اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]
-
اجتناب هیجانی
اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]
-
اختلالات خوردن
مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونیسازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]
-
اختلالات شخصیت
پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]
-
اختلال استرس پس از سانحه
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]
-
اختلال اضطراب تعمیم یافته
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
-
اختلال اضطراب فراگیر
مقایسه اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متقابل و درمان شناختی-رفتاری هیجان-مدار بر شدت علایم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 136-164]
-
اختلال افسردگی
پیشبینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستمهای مغزی-رفتاری و سبکهای اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]
-
اختلال فزونکنشی نارسایی توجه
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه یار در ملال تحصیلی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون کنشی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 153-178]
-
اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطافپذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]
-
اختلال وسواسی – جبری
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
-
ارتباط بین فردی
طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجیگری خودشفقتورزی در پرستاران بیمارستانهای پذیرشکننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]
-
ارزیابی اجتماعی
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
-
اضطراب
مقایسه تداعی های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]
-
اضطراب اجتماعی
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]
-
اضطراب کرونا
مدلیابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنشهای اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطهای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]
-
اضطراب کروناویروس
طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجیگری خودشفقتورزی در پرستاران بیمارستانهای پذیرشکننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]
-
اضطراب کووید-19
مقایسه معنویت، تابآوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]
-
اعتبار و روایی
بررسی خصوصیات روانسنجی نسخهی فارسی پرسشنامهی امنیت در زیرسیستم بینوالدینی (SIS) [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 27-62]
-
افسردگی
مداخلات آموزشمحور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]
-
افسردگی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربههای روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]
-
افسردگی اساسی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]
-
افکار خودآیند منفی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]
-
افکار خودکشی
پیشبینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستمهای مغزی-رفتاری و سبکهای اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
مدلیابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنشهای اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطهای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]
-
الگوهای رسانه
مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونیسازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]
-
امنیت هیجانی
بررسی خصوصیات روانسنجی نسخهی فارسی پرسشنامهی امنیت در زیرسیستم بینوالدینی (SIS) [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 27-62]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطافپذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]
ب
-
بازتوانی شناختی رایانهیار
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه یار در ملال تحصیلی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون کنشی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 153-178]
-
بازی شناختی
اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطافپذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]
-
باورهای خوردن
مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونیسازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]
-
بیخوابی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهنآگاهی بر کیفیت خواب و تواناییهای شناختی زنان مبتلا به بیخوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]
-
بدشکلی بدنی
مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونیسازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]
-
بهزیستی اجتماعی
اثربخشی زوجدرمانی شناختی رفتاری بر مؤلفههای بهزیستی اجتماعی زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 113-137]
پ
-
پرخاشگری
مقایسه تداعی های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]
-
پرسشنامه اضطراب اجتماعی لاگرکا
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]
-
پیش بینی رضایت زناشویی
طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]
ت
-
تاب آوری
مقایسه معنویت، تابآوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]
-
تاب آوری
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]
-
تجربههای روانپریشی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربههای روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]
-
تحریفات شناختی
بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]
-
تداعیهای آشکار
مقایسه تداعی های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]
-
تداعیهای ضمنی
مقایسه تداعی های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]
-
ترومای پیچیده
پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]
-
ترومای کودکی
بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]
-
تعارض زناشویی
اثربخشی زوجدرمانی شناختی رفتاری بر مؤلفههای بهزیستی اجتماعی زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 113-137]
-
تله توانبخشی
اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]
-
تواناییهای شناختی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهنآگاهی بر کیفیت خواب و تواناییهای شناختی زنان مبتلا به بیخوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]
-
توانبخشی مجازی
اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]
-
توانمندی ایگو
پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]
ح
-
حافظه شرح حال
مداخلات آموزشمحور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]
-
حس انسجام
پیشبینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستمهای مغزی-رفتاری و سبکهای اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]
خ
-
خانواده
اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]
-
خستگی
اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]
-
خودانتقادی
اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]
-
خود انتقادی
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
-
خود تقویتی
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
-
خود تنظیمی
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
-
خودشیفتگی
بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]
-
خودشفقت ورزی
طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجیگری خودشفقتورزی در پرستاران بیمارستانهای پذیرشکننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]
-
خودشفقت ورزی
مقایسه معنویت، تابآوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]
د
-
دانش آموزان دوره اول متوسطه
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]
-
دانشجو معلمان
پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]
-
درمان بیخوابی مبتنی بر ذهنآگاهی و درمان شناختی-رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهنآگاهی بر کیفیت خواب و تواناییهای شناختی زنان مبتلا به بیخوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]
-
درمان تدوینی اجتناب متقابل
مقایسه اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متقابل و درمان شناختی-رفتاری هیجان-مدار بر شدت علایم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 136-164]
-
درمان شناختی-رفتاری
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]
-
درمان شناختی رفتاری هیجانمدار
مقایسه اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متقابل و درمان شناختی-رفتاری هیجان-مدار بر شدت علایم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 136-164]
-
درمان مبتنی بر مدل
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]
-
درمان متمرکز بر شفقت
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]
-
درونیسازی
مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونیسازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]
-
دلبستگی شغلی
طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجیگری خودشفقتورزی در پرستاران بیمارستانهای پذیرشکننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]
ذ
-
ذهن آگاهی
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]
ر
-
رابطه مادر-کودک
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]
-
رضایت زناشویی
طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]
-
رفتار چالشی
اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]
ز
-
زوجدرمانی شناختی رفتاری
اثربخشی زوجدرمانی شناختی رفتاری بر مؤلفههای بهزیستی اجتماعی زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 113-137]
س
-
سبکهای اسنادی
پیشبینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستمهای مغزی-رفتاری و سبکهای اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]
-
سیستم بینوالدینی
بررسی خصوصیات روانسنجی نسخهی فارسی پرسشنامهی امنیت در زیرسیستم بینوالدینی (SIS) [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 27-62]
-
سیستمهای مغزی-رفتاری
پیشبینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستمهای مغزی-رفتاری و سبکهای اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]
-
سلامت روان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربههای روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]
ط
-
طرحواره
بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]
ق
-
قلدری
مقایسه تداعی های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]
ک
-
کرونا ویروس
مقایسه معنویت، تابآوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]
-
کیفیت خواب
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهنآگاهی بر کیفیت خواب و تواناییهای شناختی زنان مبتلا به بیخوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]
-
کودک با اختلال طیف اتیسم
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]
گ
-
گرایش به رفتارهای پرخطر
مدلیابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنشهای اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطهای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]
-
گفتار درونی
مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]
م
-
مادران
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]
-
معنویت
مقایسه معنویت، تابآوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]
-
ملال تحصیلی
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه یار در ملال تحصیلی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون کنشی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 153-178]
-
مهارت مدیریت استرس- هیجان
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]
-
مولتیپل اسکلروزیس
اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]
-
مولفههای رضایت زناشویی
طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]
ن
-
نارسایی کنشهای اجرایی
مدلیابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنشهای اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطهای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]
-
نشانههای مثبت
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربههای روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]
-
نشانههای منفی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربههای روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]
-
نگرش های ناکارآمد
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]
-
نیمرخ پیش بینی رضایت زناشویی
طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]
-
نوجوانان
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]
-
نوروفیدبک
اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطافپذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]