آ
-
آسیب شناسی ازدواج
بررسی کیفی طرحوارههای جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیبزننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]
-
آموزش بازی مشترک مادر – کودک
اثربخشی بازی مشترک مادر - کودک بر علائم اختلال کمبود توجه / بیش فعالی در دانشآموزان پسر دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 245-262]
ا
-
احساس شکست
هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]
-
اختلال
مقایسمقایسهی نیمرخ عصب - روانشناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]
-
اختلال یادگیری- یکپارچگی حسی- تفکر فضایی- هوش غیرکلامی
بررسی اثر یکپارچگی حسی و تمرینات تفکر فضایی در بهبود هوش غیر کلامی کودکان مبتلابه اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 19-33]
-
اختلال دو قطبی نوع یک
اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]
-
اختلال شخصیت
مقایسه طرحوارههای سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]
-
اختلال شخصیت ضداجتماعی
اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 75-97]
-
اختلال شخصیت وابسته
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]
-
اختلال کمبود توجه و بیشفعالی
اثربخشی بازی مشترک مادر - کودک بر علائم اختلال کمبود توجه / بیش فعالی در دانشآموزان پسر دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 245-262]
-
اختلال وسواس فکری-عملی
بررسی اثربخشی درمانهای روانشناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]
-
ایروبیک
تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]
-
اضطراب
تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]
-
اضطراب
بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]
-
اضطراب امتحان
مقایسهی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیبشناختی در دانشآموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 139-153]
-
افراد افسرده
مقایسه اثربخشی تکنیکهای شناختی و هیجانی طرحوارهدرمانی بر کاهش طرحوارههای ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]
-
افسردگی
تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]
-
افسردگی
بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]
-
افسردگی
پیشبینی افسردگی بر اساس مؤلفههای کمالگرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]
-
افسردگی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]
-
افسردگی
هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]
-
افسردگی
اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]
-
امید
بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبکهای اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]
-
انتظارات از نقش همسر
بررسی کیفی طرحوارههای جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیبزننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]
-
انتقادات
طرحواره درمانی: شکلگیری چارچوب مدل مفهومی در گذرگاه تحول تاریخی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 15-22]
ب
-
باورهای فراشناختی
مقایسهی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیبشناختی در دانشآموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 139-153]
-
باورهای فراشناختی
اثربخشی گروهدرمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]
-
برنامه "Coping cat"
بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]
-
بیماران
مقایسه طرحوارههای سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]
پ
-
پایایی
هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]
-
پایایی
ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]
-
پایبندی مذهبی
پیشبینی تابآوری روانشناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]
-
پسوریازیس
مقایس طرحوارههای ناسازگار اولیه و ریشههای والدینی آن و سبکهای مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]
ت
-
تابآوری روانشناختی
پیشبینی تابآوری روانشناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]
-
تیپ شخصیت A/B
تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپهای شخصیتیA و B [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-78]
-
تحلیل تعدیلی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]
-
تحلیل محتوا
ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]
-
تداعی آزاد
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]
-
تعبیر رویا
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]
-
تعلل ورزی
پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 49-75]
-
تکانشوری
اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]
-
تکنیکهای تجربی طرحواره درمانی
مقایسه اثربخشی تکنیکهای شناختی و هیجانی طرحوارهدرمانی بر کاهش طرحوارههای ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]
-
تکنیکهای شناختی طرحواره درمانی
مقایسه اثربخشی تکنیکهای شناختی و هیجانی طرحوارهدرمانی بر کاهش طرحوارههای ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]
خ
-
خود انتقادی
پیشبینی افسردگی بر اساس مؤلفههای کمالگرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]
-
خودکنترلی
اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]
د
-
دیابت
بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]
-
دانش آموزان
تاثیر واقعیتدرمانی بر کاهش سهلانگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 203-220]
-
دانش جنسی
اثربخشی افزایش دانش جنسی بر رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 35-48]
-
دانشجویان
پیشبینی افسردگی بر اساس مؤلفههای کمالگرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]
-
دانشجویان ورزشکار
پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 49-75]
-
درمان
کاربستپذیری نظریه و درمان روانپویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]
-
درمان
طرحواره درمانی: شکلگیری چارچوب مدل مفهومی در گذرگاه تحول تاریخی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 15-22]
-
درمانی
ارائه پرتوکل روانپویایی شندرمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]
-
درمان دارویی
بررسی اثربخشی درمانهای روانشناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]
-
درمان روانشناختی
بررسی اثربخشی درمانهای روانشناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]
-
درمان شناختی رفتاری
بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]
-
درمان شناختی- رفتاری
رواندرمانی های موج سوم: خاستگاه، حال و چشم انداز، با تاکید ویژه بر طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 1-14]
-
درمان شناختی-رفتاری
بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]
-
درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن
اثربخشی گروهدرمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]
-
دوسوگرایی مذهبی
پیشبینی تابآوری روانشناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]
ر
-
ریشههای والدینی
مقایس طرحوارههای ناسازگار اولیه و ریشههای والدینی آن و سبکهای مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]
-
رضایت جنسی
اثربخشی افزایش دانش جنسی بر رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 35-48]
-
رضایت زناشویی
اثربخشی افزایش دانش جنسی بر رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 35-48]
-
رفتاردرمانی دیالکتیکی
اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]
-
رؤیا
ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]
-
روایی
هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]
-
روابط مادر و کودک
تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپهای شخصیتیA و B [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-78]
-
روایت
روایتهاچگونه واقعیت را میسازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]
-
روایت بازگو شده
روایتهاچگونه واقعیت را میسازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]
-
روایت پنهان
روایتهاچگونه واقعیت را میسازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]
-
روایت زیسته شده
روایتهاچگونه واقعیت را میسازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]
-
روانپویشی
کاربستپذیری نظریه و درمان روانپویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]
-
روان درمانی مبتنی بر بینش
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]
-
رواندرمانی موج سوم
رواندرمانی های موج سوم: خاستگاه، حال و چشم انداز، با تاکید ویژه بر طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 1-14]
ز
-
زبان
روایتهاچگونه واقعیت را میسازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]
س
-
ساختار عاملی
ساخت و تعیین ساختار عاملی و پایایی پرسشنامه تحلیل محتوای آشکار رؤیای دانشجویان دانشگاه اراک (MDQ.AU) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 25-54]
-
سازگاری روانی-اجتماعی
بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]
-
سبک اسناد
بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبکهای اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]
-
سبک اسناد پایدار
بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبکهای اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]
-
سبک اسنادی مثبت
بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبکهای اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]
-
سبک اسنادی منفی
بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبکهای اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]
-
سبک اسناد ناپایدار
بررسی اثر بخشی آموزش امید بر سبکهای اسنادی دانشجویان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 19-33]
-
سبکهای مقابله با استرس
مقایس طرحوارههای ناسازگار اولیه و ریشههای والدینی آن و سبکهای مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]
-
سرسختی
اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]
-
سرطان سینه
تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]
-
سهلانگاری تحصیلی
تاثیر واقعیتدرمانی بر کاهش سهلانگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 203-220]
-
سوگ
ارائه پرتوکل روانپویایی شندرمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]
ش
-
شخصیت وسواسی
مقایسمقایسهی نیمرخ عصب - روانشناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]
-
شن
ارائه پرتوکل روانپویایی شندرمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]
ط
-
طرحواره
طرحواره درمانی: شکلگیری چارچوب مدل مفهومی در گذرگاه تحول تاریخی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 15-22]
-
طرحوارهدرمانی
رواندرمانی های موج سوم: خاستگاه، حال و چشم انداز، با تاکید ویژه بر طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 1-14]
-
طرحواره درمانی. یانگ. متغیر واسطهای. متغیر تعدیل کننده. CBT
بررسی و تحلیل پژوهشی حوزه طرحواره درمانی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 99-125]
-
طرح واره درمانی دو وجهی
اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 75-97]
-
طرحواره سازش نایافته اولیه
مقایسه طرحوارههای سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]
-
طرحواره ناسازگار اولیه
مقایس طرحوارههای ناسازگار اولیه و ریشههای والدینی آن و سبکهای مقابله ای در افراد مبتلا به دیابت نوع I و افراد مبتلا به پسوریازیس و افراد سالم [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 23-74]
-
طرحوارههای جنسیت
بررسی کیفی طرحوارههای جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیبزننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
مقایسه اثربخشی تکنیکهای شناختی و هیجانی طرحوارهدرمانی بر کاهش طرحوارههای ناسازگار اولیه افراد افسرده [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 143-166]
ع
-
علائم اختلال اضطراب فراگیر
مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]
-
عوامل اجتماعی-فرهنگی
کاربستپذیری نظریه و درمان روانپویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]
-
فرا تحلیل
بررسی اثربخشی درمانهای روانشناختی و دارویی در درمان اختلال وسواس فکری-عملی: یک فرا تحلیل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 63-79]
-
فهرست ارزشیابی درخودماندگی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]
ق
-
قصه گویی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش قصهگویی بر میزان کمرویی دانشآموزان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 121-136]
ک
-
کارتون درمانی
تأثیر کارتون درمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپهای شخصیتیA و B [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-78]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]
-
کیفیت زندگی
تأثیر تمرین ایروبیک بر اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-18]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش گروهی رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش تکانشوری بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 133-161]
-
کلیشه سازی جنسیتی
بررسی کیفی طرحوارههای جنسیت و انتظارات از نقش همسر آسیبزننده به ازدواج [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 137-155]
-
کمالگرایی
پیشبینی افسردگی بر اساس مؤلفههای کمالگرایی: نقش میانجی خود انتقادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-18]
-
کمرویی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش قصهگویی بر میزان کمرویی دانشآموزان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 121-136]
-
کودکان
بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 183-202]
-
کودکان طیف اتیسم
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]
ل
-
لیزرل
مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]
م
-
مداخلات روانشناختی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]
-
مداخلات گروهی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی گروهی بر درمان اختلال افسردگی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 35-61]
-
مداخله شناختی رفتاری مدیریت استرس
اثربخشی مداخله گروهی شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افزایش سرسختی و خودکنترلی زنان افسرده [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 99-118]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]
-
مطالعه تک موردی
بررسی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 77-96]
-
مطالعه موردی
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر بینش در درمان یک مورد اختلال شخصیت وابسته [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 227-243]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-185]
-
مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش قصهگویی بر میزان کمرویی دانشآموزان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 121-136]
ن
-
ناامیدی
هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]
-
ناپایبندی مذهبی
پیشبینی تابآوری روانشناختی بر اساس میزان پایبندی مذهبی در زنان متأهل [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 119-138]
-
نشخوار فکری
اثربخشی گروهدرمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]
-
نظریه
کاربستپذیری نظریه و درمان روانپویشی در ایران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 97-119]
-
نظریه جایگاه اجتماعی
هنجاریابی پرسشنامه احساس شکست و ارتباطش با ناامیدی و افسردگی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 81-98]
-
نظم بخشی هیجانی
مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]
-
نگرانی
مدل ساختاری نظم بخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 203-226]
-
نگرانی آسیب شناختی
مقایسهی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیبشناختی در دانشآموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 139-153]
-
نیمرخ عصبروانشناختی
مقایسمقایسهی نیمرخ عصب - روانشناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]
-
نوجوانان
ارائه پرتوکل روانپویایی شندرمانی گروهی کوتاه مدت در نوجوانان داغدیده [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 187-202]
و
-
وابستگی به هروئین
اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 75-97]
-
واقعیتدرمانی
تاثیر واقعیتدرمانی بر کاهش سهلانگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 203-220]
-
ویژگیهای شخصیتی
پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 49-75]
-
وسواس- اجباری
مقایسه طرحوارههای سازش نیافته اولیه در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت وسواس- اجباری و گروه غیربالینی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 127-142]
-
وسواس فکری - جبری
مقایسمقایسهی نیمرخ عصب - روانشناختی بیماران مبتلابه اختلال شخصیت وسواسی و اختلال وسواس فکری - جبری با جمعیت سالم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 107-132]
-
وسواس فکری- عملی
اثربخشی گروهدرمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر وسواس فکری ـ عملی، باورهای فراشناخت و نشخوار فکری [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 79-109]
ه
-
هویت روایتی
روایتهاچگونه واقعیت را میسازند؟ [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 155-182]